Facebook like ir Instagram širdelė

„Facebook“ pratybų sąsiuvinis labai žaliems

Aidžio Daliko knygos „Reklama, kuri patinka“ apžvalga

Ši knyga man priminė pratybų sąsiuvinius iš ankstyvosios vaikystės. Ji kompaktiška, paprastai ir aiškiai struktūruota. Jokio komplikuotumo, todėl idealiai subalansuota tik dabar „Facebook“ verslo profilį atrandantiems žmonėms.

Knyga pristatoma kaip leidinys, kuris padės „maksimaliai išnaudoti „Facebook“ galimybes“. Ginčytis negalėčiau – pradedantiesiems ši knyga tikrai atvers akis, jei nėra skaitę nė vieno straipsnio, neseka mano ar kolegų tinklaraščio apie reklamą, socialinius tinklus, nėra matę nė vieno „Youtube“ vaizdo įrašo, kaip kurti turinį, kaip pirkti reklamą šiame socialiniame tinkle.

Netikiu, kad dabar yra daug tokių žmonių, todėl jei galvojate apie šios knygos įsigijimą – įsivertinkite, ar esate visiškai „žalias“ „Facebook“ verslo paskyros klausimais. 2016 metais išleista knyga, parašyta gerai žinomo, patyrusio specialisto, jau ir tais metais, manau, buvo šiek tiek užstrigusi laike. Tačiau apskritai leisti knygą apie socialinį tinklą – drąsu, nes viskas greitai keičiasi – algoritmai, išdėstymas, galų gale, knygoje negali personalizuoti informacijos. Jei žmogus tik pažindinasi su skaitmeninės rinkodaros pagrindais, atsirinkti informaciją ir ją dar interpretuoti pagal savo atvejį gali būti pernelyg keblu. Tokiais atvejais labiausiai gelbsti asmeninės konsultacijos. Žinoma, individualistams knyga yra parankus būdas sužinoti pagrindinę informaciją.

Leidėjų nuotr.

Užtat akcentai knygoje „Reklama, kuri patinka“ sudėti tikrai prasmingai ir tiksliai – kad svarbiausia prieš kuriant komunikaciją yra tinkamai nusistatyti tikslą, suvokti savo auditoriją, o ne galvoti apie visus vartotojus visame pasaulyje. Tai nepasens, tai yra logiški žingsniai.

Knyga „Reklama, kuri patinka“ padės kurti turinį, pasiūlys idėjų, kaip ir ką rašyti, atsakys į opius klausimus apie reklamos pirkimą. Žinau, kad tai įprastai būna „karščiausi“ klausimai, nes jie susiję su biudžetu ir tiesioginiais pardavimais. Žinoma, nemanykite, kad „Facebook“ profilis – aukščiausias jūsų veiklos ar verslo taškas. Sakyčiau, tai yra pirmas lygmuo, kur išbandote savo įrankius. Jei jūsų tikslinė auditorija čia veikia, yra aktyvi – gerai, pradžiai to pakaks, bet neapsiribokite vien „Facebooku“, kuris prieš kelerius metus tikrai buvo „ant bangos“.

Reikia suvokti, kad šiuo metu jo populiarumas slūgsta, auditorija ir jos įpročiai keičiasi. Žinios ir patirtis pravers – skaitysite šią knygą, tinklaraščius ar nusipirksite kursus, tik svarbu nepamesti savo veiklos ritmo stebėjimo. Gebėkite adaptuoti sau tai, ką sužinote, kad jūsų veiklai tai padėtų augti.

Knygynuose šio leidinio neberasite, bet pavyks įsigyti iš antrų rankų.

Kaip vertinate šį įrašą?
  • Įdomu
  • Jau žinojau
  • Pritaikysiu
Veiksmai
Deimantė Bagdanavičienė
Bendraukime8 671 81779
Slapukų žinutė

Nėra nieko „skaniau“ už mūsų „slapukus“. Be jų mūsų svetainė nevalgoma. Sužinokite receptą.

Įvyko klaida. Bandykite vėliau.