Giedriaus Drukteinio knygos „Prekių ženklai: 50 sėkmės istorijų“ apžvalga
Mėgstate istorijas, tikite, kad kitų sėkmės pavyzdžiai gali jums padėti įkopti į olimpą? Tada ši knyga turėtų jums patikti. Lengvai, šmaikščiai parašytoje knygoje apžvelgiamas pusšimtis puikiai pasaulyje žinomų prekės ženklų susikūrimo ir vystymo istorijų.
Nieko ekstremalaus – didžiausias dėmesys skiriamas drabužių (H&M, „Nike“, „Puma“), elektronikos (HP, „Daewoo“, „Samsung“, LG) ir finansų („Visa“, „Mastercard“) kompanijoms. Kiekvienas pasakojimas konstruojamas gana panašiai, nors dėl įtaigaus stiliaus tai nepabosta – istorija pradedama nuo įsikūrimo ar pačios įmonės įkūrimo idėjos, apžvelgiama jos veikla ir svarbiausi posūkiai. Dažnai įkūrėjai susiduria su kliūtimis, lyg kokiose pasakose, ir turi jas įveikti, kad gautų karalystę arba užsidirbtų aukso kalną. Istorijomis siekiama suintriguoti ir įtraukti skaitytoją.
Istorijų neperpasakosiu, nes G. Drukteinis tai padarė įdomiai ir įtraukiančiai. Nepaisant to, jums įdomi ta įmonės veikla, pats sektorius, ar ne, tikėtina, kad lengvai ir maloniai perskaitysite šiuos kelis puslapius užimančius pasakojimus. Ypač, jei patinka enciklopediniai leidiniai, bet neturite laiko ilgiems skaitiniams. Autorius pateikia daug istorinio, socialinio konteksto, ir įtaigiai atkuria situacijas. Istorijos ir sėkmingos, ir tragiškos, ir kelia nuostabą. Ar ši knyga patiems verslininkams gali pametėti idėjų, kaip sukurti sėkmingai veikiančias tarptautines kompanijas? Turbūt ne, bet šiokio tokio įkvėpimo ir pasiryžimo veikti gausite.
Knyga išparduota, ją galite įsigyti iš antrų rankų, pavyzdžiui, čia.