Knyga rinkodaristams On Brand. Prekės ženklas

Kaip klientui papasakoti apie save (ilga versija)

Wally Olins knygos „On brand. Prekės ženklas“ apžvalga.

Gyvename tarp prekės ženklų, jų reklamų, krizių, meilės ir nemeilės jiems. Stebime jų grumtynes, kovas, po skandalų baudžiame prekės ženklus ar net juos boikotuojame. Bet be jų mes nebeįsivaizduojame modernios visuomenės ir jos gyvenimo.

Wally Olins „On brand. Prekės ženklas“ yra patraukliai ir įtraukiančiai parašyta knyga, prieinama plačiajai visuomenei, bet subalansuota rinkodaros specialistams, akademinei bendruomenei. Knygoje, kuri išversta gana patraukliai (vertė Irena Jomantienė ir Aušra Stanaitytė), išlaikant žavų autorinį balsą su ironijos ir sveikos kritikos gaidele, dėstoma prekės ženklų istorija ir nubrėžiama ženklodaros ateitis. Prekės ženklai – tai ne tik verslo subjektai, bet ir organizacijos, judėjimai, švietimo institucijos, kurie kuria aplink save tam tikrą atmosferą, reputaciją. 2003 metais parašyta knyga kalba apie nepasenusias (ir greit nepasensiančias) tendencijas – kaip prekės ženklai geba arba negeba dorotis su krizėmis, kodėl ir kokie prekės ženklai vartotojams svarbūs, kaip kurti prekės ženklo identitetą.

On brand. Prekės ženklas. Knyga rinkodaristams
Leidėjų nuotr.

Skaitydami sužinosite ir įžvalgų iš vartotojo psichologijos, ir kokius triukus naudoja didžiosios kompanijos mus pavergti.

„On brand. Prekės ženklas“ nėra vadovėlis, pagal kurį susikursite savo prekės ženklą ar sugalvosite pavadinimą. Tai įžvalgi, žymaus britų grafikos dizainerio knyga apie tai, kas vyksta su prekės ženklu jo gyvenimo metu. Nebūkite suklaidinti to, kad autorius – grafikos dizaineris. Leidinys nėra orientuotas į pakuotes ir firminį stilių, jis apima gana platų temų spektrą. Knygoje, kaip įprastai skirtose prekių ženklams, nemažai dėmesio skiriama automobilių, bankų istorijai. Analizuojami įdomesni prekės ženklų krizės ir iškilimo pavyzdžiai, pabrėžiant prekės ženklo kaitą, vartotojo elgseną ir vidinę komunikaciją.

„Mes mėgstame prekių ženklus, nes su jais mūsų gyvenimas tampa smagesnis ir lengvesnis, be to, per juos išreiškiama save. Mums patinka tas sudėtingas funkcijų ir emocijų mišinys, kuriuo jie papildo mūsų galimybes pademonstruoti savo individualumą. Mes mėgstame prekės ženklus, kurie mums padeda pasakyti apie save“ (249 p.).

Knygos nebėra knygynuose, bet galima įsigyti iš antrų rankų.

Kaip vertinate šį įrašą?
  • Įdomu
  • Jau žinojau
  • Pritaikysiu
Veiksmai
Deimantė Bagdanavičienė
Bendraukime8 671 81779
Slapukų žinutė

Nėra nieko „skaniau“ už mūsų „slapukus“. Be jų mano svetainė nevalgoma. Sužinokite receptą.

Įvyko klaida. Bandykite vėliau.