Kačiukai ir kainos socialiniuose tinkluose: kaip būti profesionalesniems

Daug kalbame apie tai, kad turinys socialinėse medijose turi būti originalus, naudingas, patrauklus vartotojams. Tačiau galioja tam tikros „raudonosios zonos“, kuriose nereikėtų įsismarkauti. Štai keletas turinio elementų, kuriuos rekomenduočiau peržiūrėti, jei siekiate didesnio profesionalumo socialiniuose tinkluose:

  • Reklama. Apie 70 proc. jūsų skelbiamo turinio turėtų būti edukacinio, informacinio pobūdžio, o ne tiesioginės produkto, paslaugos reklamos. Per daug reklamavimosi ar „rėmėjų turinio“ atstumia sekėjus. Nuolatinė reklama nepadės naujiems vartotojams geriau pažinti jūsų prekės ženklo vizijos ir sužinoti, koks stiprus savo srities profesionalas esate. Nepaverskite savo socialinio tinklo paskyros parduotuve, kur kalbate vien apie kainas ir pristatymo terminus – tam skirtos elektroninės parduotuvės, „Etsy“, „Amazon“ ir kitos platformos. Kurkite temų ciklus, dalykitės patirtimi ir atradimais, tegu klientai irgi generuoja turinį. Labai rekomenduočiau į savo verslo paskyrą įtraukti asmeninio tinklaraščio elementų – juk jie žavi mus dėl asmeniškumo ir autentikos.
  • Kačiukų „video“. Pasistenkite susivaldyti nuo „viral“ vaizdo įrašų dalijimosi savo verslo paskyroje, jei jie nesusiję su jūsų verslu. Verčiau patys pabandykite sukurti ką nors tokio, kuo kiti imtų dalytis. Naudinga, praktiška informacija sklinda greitai ir be pastangų, tad galite sugalvoti ką nors kūrybiško – kaip netikėtai pritaikyti jūsų mezgamas sukneles arba kuo jūsų vairavimo kursai naudingi mamoms. Turinio vientisumas (ne nuobodumas) sekėjams sukurs nuoseklesnį ir išbaigtą jūsų veiklos įvaizdį.
  • Klaidinimas. Kartais, siekdami suintriguoti, pasitelkiame stipresnius pasakymus, kurie ne visada atitinka realybę. Toks klaidinimas gali būti prilyginamas melui. Ar meluodami atrodysite profesionalesni? Verta pasverti ir tokius teiginius kaip „pigiausi drabužiai vaikams“ ar „geriausias šampūnas šunims“. Kad esate Nr. 1 turėtumėte pagrįsti realiais duomenimis. Minėkite sertifikatus įrodydami savo gerumą, o kad esate pirmieji – įsikūrimo datą – tai, kas yra realu ir apčiuopiama.

Jei sykis nuo sykio dalijatės kitų sukurtu turiniu, būkite tikri, kad tai, ką siūlote sekėjams, yra tikros naujienos. „The Onion“ tipo straipsniai, atskiri teiginiai be realių mokslinių įrodymų neturėtų atsidurti jūsų paskyroje. Jei dalijatės turiniu iš mažiau žinomų naujienų portalų, „pagooglinkite“ apie jų reputaciją.

Įvaizdis – ne tik gražios fotosesijos nuotraukos ir malonus bendravimas su klientais. Gerą įvaizdį kuriame nuolatos – tai ir mūsų darbuotojų atstovavimas prekės ženklui, ir mūsų raštingumas, ir bendras požiūris į save ir aplinką. Kurkime tą įvaizdį atsakingai.

Kaip vertinate šį įrašą?
  • Įdomu
  • Jau žinojau
  • Pritaikysiu
Veiksmai
Deimantė Bagdanavičienė
Bendraukime8 671 81779
Slapukų žinutė

Nėra nieko „skaniau“ už mūsų „slapukus“. Be jų mūsų svetainė nevalgoma. Sužinokite receptą.

Įvyko klaida. Bandykite vėliau.