Youtube ir televizija: ar reikalingas verslui šis socialinis verslas

Mitai Tiesa Gandai apie „Youtube“: ar lįsti į šį televizijos kanalą?

„YouTube“ yra antras pagal populiarumą tinklalapis, anot stebėjimų bendrovės „Alexa Internet“. Tai, manau, yra pakankamas rodiklis verslui pamąstyti apie turinio kūrimą šiame socialiniame tinkle. Šioje platformoje viešinami vaizdo įrašai patenkina šiuolaikinių vartotojų norą matyti judesį ir dinamiką bei gauti pramoginio, edukacinio ar kitokio pobūdžio nemokamo turinio. O verslas, investavęs į šį tinklą, gali gauti sau daug naudos: žinomumą, populiarumą, skatinti pardavimus, pristatyti save kaip puikų darbdavį ar profesionalų komandą.

Siūlau į „YouTube“ žiūrėti ne tik kaip į įrašų kaupimo platformą, bet dar vieną vietą, kur nuosekliai komunikuodami galite sukurti savo norimą įvaizdį ir jį įtvirtinti.

Šį sykį trumpai pristatysiu mitus apie „Youtube“ tinklą ir pasistengsiu išsklaidyti juos. Tikiuosi, kad tai bus naudinga, net jei kol kas nesiruošiate kurti turinio savo verslo labui. Ši informacija vertinga ir jums, kaip sąmoningiems vartotojams, žiūrovams ar stebėtojams. Mano tinklaraštis yra būtent apie sąmoningumo ir kūrybiškumo skatinimą.

Mitas nr. 1. „YouTube“ žiūri tik amerikiečiai. Išties net 80 % įrašų peržiūrų sudaro ne JAV gyventojų peržiūros.

Mitas nr. 2. Svarbu, kad vaizdo įrašo pabaiga būtų efektyvi. Žinoma, tai svarbu, bet dar svarbiau, kad įžanga būtų įtraukianti, patraukli, nes penktadalis žiūrovų, įsijungę jūsų vaizdo įrašą, išjungs jį po 10 sekundžių. Siekite, kad kuo mažiau žmonių nusiviltų jau pirmomis sekundėmis.

Mitas nr. 3. Raktažodžiai lemia vaizdo įrašo iškėlimą. Iš tiesų šio socialinio tinklo algoritmai tiek pažengę, kad raktažodžiai nebėra lemiamas faktorius iškeliant įrašą sraute.

Mitas nr. 4. Raktažodžių nebūtina naudoti pavadinime. Tyrimai rodo, kad raktažodžių pakartojimas pavadinime turi nedidelę, bet visgi teigiamą įtaką įrašo iškėlimui.

Mitas nr. 5. Vartotojų komentarai nėra reikšmingi. Išties komentarai po vaizdo įrašu lemia labai didelį vaidmenį. Tad jei esate kurios nors paskyros gerbėjas – neslėpkite to ir leiskite naudingą turinį išvysti vis daugiau žmonių. Lygiai taip pat didesnis peržiūrų skaičius iškelia įrašą tarp kitų. Dalijamasis įrašu taip pat užtikrina geresnę jo poziciją.

Mitas nr. 6. Trumpi vaizdo įrašai geriau. Visgi algoritmai sudėlioti taip, kad aukščiau iškeliami ilgesni įrašai. Žinoma, tada dažniau tikėtina, kad žiūrovas juos daugiau „prasuks“.

Mitas nr. 7. Prenumeratorių skaičiaus augimas neturi tiesioginės įtakos kanalo reitingavimui. Kaip rodo tyrimai, augantis naujų prenumeratorių skaičius reiškia, kad jūsų įrašus iškels aukščiau, tad nedvejokite savo vaizdo įrašuose paskatinti prenumeruoti jūsų kanalo.

Remtasi fortunelords.com ir backlinko.com informacija.

Kaip vertinate šį įrašą?
  • Įdomu
  • Jau žinojau
  • Pritaikysiu
Veiksmai
Deimantė Bagdanavičienė
Bendraukime8 671 81779
Slapukų žinutė

Nėra nieko „skaniau“ už mūsų „slapukus“. Be jų mūsų svetainė nevalgoma. Sužinokite receptą.

Įvyko klaida. Bandykite vėliau.