Idėjos, ką kurti socialiniuose tinkluose Instagram, Facebook

7 idėjos įrašams jūsų socialinių tinklų paskyrose

Be aktualaus ir įdomaus turinio socialiniuose tinkluose sunkiai parduosite savo prekę ar paslaugą. Svarbu ne tik reklamuoti, bet ir kurti įvaizdį, vientisą istoriją, kuri būtų siejama su jūsų prekės ženklu. Kalbu ne tik apie vizualią dalį, kuri svarbi visose platformose, bet labiausiai „Instagrame“, tačiau ir apie pačią idėją, siejamą su jūsų prekės ženklu, bei tekstinę įrašo dalį.

Turinio formų įvairovė socialiniuose tinkluose taip pat yra sveikintinas dalykas. Žinoma, nepaverskite savo socialinių paskyrų formų margumynu – išlaikykite balansą, jauskite saiką, kontekstą – kas kada tinka. Pavyzdžiui, pristatant naują drabužių liniją verta pateikti galeriją arba vaizdo įrašą, o ne 9 nuotraukų koliažą, kuris bus sunkiai įžiūrimas.

Tačiau atminkite, kad skirtingos turinio formos labai vertinamos populiariausio tarp lietuvių „Facebooko“ algoritmų – čia turinį pateikite ne tik dažniausia „nuotrauka + tekstas“ forma, bet ir kurkite trumpučius vaizdo įrašus ar „gifo“ tipo įrašus, darykite „live“ transliaciją, surenkite apklausą, išbandykite nuotraukų galeriją ar „karuselę“. „Instagramas“ taip pat yra daugiau nei viena statiška nuotrauka, bet ir galerija, vaizdo įrašas, o kur dar puikiosios „stories“!

Taigi žadėtos 7 idėjos įrašams jūsų socialiniuose tinkluose:

1. Kliento atsiliepimas. Tai ypač pravartu naujai sukurtoms paskyroms arba naujiems prekės ženklams, kurie dar tik pradeda savo kelią. Vertinkite kiekvieną savo klientą ir laukite jų įvertinimų – net jei kliento patirtis nebuvo labai teigiama. Kliento atsiliepimas gali tapti jūsų įrašo pagrindu. Galite papasakoti savo verslo istoriją ir kliento atsiliepimą pateikti kaip jos tęsinį. Kitu atveju kliento atsiliepimas gali būti jūsų paskyros arba verslo pasiekimo iliustracija.

Pavyzdžiui, jūsų „Facebooko“ paskyra pasiekė 2000 sekėjų, sukuriate specialų įrašą ir jame pasidalijate kliento atsiliepimu kaip savo veiklos įvertinimu. Kitas būdas – jūsų įmonėje pasiektas svarbus rezultatas, kurį taip pat galite iliustruoti kliento atsiliepimu. Atminkite, kad jei klientas parašė jums atsiliepimą asmeniškai, turite gauti jo leidimą viešinti rekomendaciją.

2. Kitų sukurtas turinys. Daugelis prekės ženklų labai atsargiai žvelgia į galimybę pasidalyti kitų sukurtu turiniu. Aš siūlyčiau įveikti baimes, jei to prekės ženklo ar projekto idėja nesikerta su jūsų, o turinys yra kokybiškas ir aktualus jūsų klientams. Ypač rekomenduočiau pasidalyti vaizdo įrašais, jei patys jų nekuriate, nes vaizdo įrašo pasiekiamumas bent jau „Facebooko“ tinkle yra geriausias iš visų formų. „Instagrame“ vaizdo įrašo pasiekiamumas konkuruoja su nuotraukos pasiekiamumu ir reakcijomis. Žinoma, idealiu atveju dalykitės savo klientų sukurtu turiniu – sekite „hashtagus“ arba prašykite nuotraukų.

3. Aktualija. Išnaudokite svarbius įvykius arba daug žiniasklaidoje dėmesio sulaukusius nutikimus. Nemažai prekės ženklų šauniai pasinaudojo „Vilnius – G Spot“ reklama, perdarę ją savaip arba į savo komunikaciją trumpam įvedę šios reklamos elementus. Nebijokite sužaisti ir tokiomis „šventėmis“ kaip Tarptautinė spurgų diena, jei jūsų prekės ženklas susijęs su šiuo desertu. Atsargiau siūlyčiau elgtis su politinėmis, religinėmis, lyčių lygybės, mažumų temomis.

Taip pat nebūtina savo sekėjų sveikinti ir per Kalėdas, ir Valentino dieną, ir Jonines, ir per kitas šventes, nebent jūsų prekės ženklas yra tiesiogiai susijęs su ta data. Arba pažvelkite kūrybiškai į masines šventes – sukurkite patrauklų turinį apie restoranus Valentino dienos vakarienei, jei „Youtube“ kanale kuriate maitinimo įstaigų apžvalgas.

4. Mokykite kūrybiškai. Mokymas – puiki forma parodyti, kad esate savo srities profesionalas. Ypač, jei tai darysite kūrybiškai. Mezgate šalikėlius? Parodykite visus 23 būdus, kaip jį užsirišti. Esate buhalterė? Išmokykite, kaip taisyklingai užpildyti pajamų deklaraciją. Pažvelkite į mokymą apie savo prekę ar paslaugą kūrybiškai – ne tik reklamuokite, bet ir parodykite galimybes, netikėtus panaudojimo būdus.

5. Atsakykite į dažnai kylančius klausimus. Stebėkite savo srities forumus, skaitykite tinklaraščius, užsiprenumeruokite quora.com, kad galėtumėte pajusti, kokie klausimai gali kilti jūsų potencialiems klientams ir kas galbūt juos sulaiko nuo paslaugos užsakymo. Išsklaidyti abejones galima atsakius į dažnus klausimus, kuriuos gaunate privačiomis žinutėmis arba perskaitote „Facebooko“ grupėse.

Ką rašyti socialiniuose tinkluose
Jei esate fotografas, papasakokite, kaip netikėtai ką nors užfiksuoti.

6. Socialiniai tinklai. Jei turite paskyrą ne viename socialiniame tinkle, sykis nuo sykio priminkite, kad jus galima rasti ir kitoje platformoje. Žinoma, tai verta daryti, jei turinys skirtingose platformose unikalus, o ne dubliuojasi. Mano patarimas – siekti skirtingo turinio skirtingose platformose, kartoti ta pačia forma nebent svarbiausią informaciją.

7. Naudinga informacija. Radote puikų internetinį įrankį, kuris tikrina klaidas? Pasidalykite juo, jei esate tinklaraštininkas ar tekstų kūrėjas. Pastebėjote informaciją apie banko kortelių duomenų vagystes ar sukčiavimo atvejus – praneškite savo sekėjams, jei jūsų paskyra susijusi su saugumu ar piniginiais klausimais.

Labai dažnai praktiška informacija tampa „viral“ – t. y. vartotojai dalijasi turiniu su kitais, kas sukuria galimybes be mokamos reklamos būti labiau pastebėtiems naujų sekėjų. „Facebooke“ tai vadinama geru organiniu pasiekiamumu. „Instagrame“ organinis pasiekiamumas veikia kitaip – pagal „hashtagus“.

Ar jums buvo naudinga? Sureaguokite:

Kaip vertinate šį įrašą?
  • Įdomu
  • Jau žinojau
  • Pritaikysiu
Veiksmai
Deimantė Bagdanavičienė
Bendraukime8 671 81779
Slapukų žinutė

Nėra nieko „skaniau“ už mūsų „slapukus“. Be jų mūsų svetainė nevalgoma. Sužinokite receptą.

Įvyko klaida. Bandykite vėliau.