„Influenceriai“ ima viską.
„Influencerių“ veikla nėra darbas.
Taip? Ne? Sutinkate?
Šį sykį dėmesį skirsiu prognozėms, kaip keisis verslų darbas su „influenceriais“ 2020-aisiais ir kaip „influencerių“ rinka koreguos žaidimo taisykles.
Sudie „shutterstock“
Spėjama, kad „influencerių“ kuriamas vizualinis turinys pakeis nuotraukų bazes (liūdnai žinomas kaip „stockinės“ nuotraukos, apie kurias rašiau čia). Influencerių kuriamos nuotraukos, vaizdo įrašai, „stories“ dažnai būna kūrybingi, jie seka ir patys diktuoja madas.
Nieko keisto, kad jų vizualinis turinys dažniau patraukia akį, bent jau tais kūrybingais atvejais, nei „stockinės“ nuotraukos.
Be to, teigiama, kad nusipirkti „influencerio“ turinį yra maždaug ketvirtadaliu pigiau nei kurti patiems. „Influencerių“ rinkodaros įmonės „Aspire IQ“ tyrimas rodo, kad apie 70 % prekės ženklų į savo turinį įtraukia „influencerių“ sukurtą turinį ir naudoja jį įvairiose savo platformose – ne tik socialiniuose tinkluose, bet ir el. laiškų rinkodaroje, TV, „landing page“ ir kt. Prognozuojama, kad ši tendencija augs – vis daugiau įmonių norės autentiškesnio, mažiau korporatyvinio turinio savo platformose.
„Instagramo“ „like‘ai“ mažiau svarbūs – kas iš to?
Įdomu, kaip skaičiuojate bendradarbiavimo su „influenceriu“ sėkmę? Kokius tikslus keliate? Galite pasidalyti mintimis su manimi „Facebooke“ arba el. paštu.
Turbūt žinote, kad „Instagramas“ jau kai kur slepia „like“ skaičių, tą patį žada daryti ir „Facebookas“, taigi natūralu, kad šis rodiklis taps mažiau svarbus skaičiuojant kampanijos efektyvumą. Be to, neaišku, kaip realiai „like“ skaičiaus nerodymas paveiks konkrečius sekėjus. Taigi daug svarbiau bus pirkimai, apsilankymai tinklapyje arba el. parduotuvėje, specialaus kodo įvedimas, „Instagrame“ – įrašo išsaugojimas ir pan.
„Microinfluecerių“ „Instagrame“ galia
Manoma, kad verslų pasitikėjimas „microinfluenceriais“ (nuo 2K iki 50K sekėjų) didės, nes pastarųjų auditorija dažnai ištikimesnė, tikresnė, o kampanijos dažnai būna kūrybingesnės ir pelningesnės verslams. Tai iš dalies lemia ir didesnis įsitraukimas į „microinfluencerių“ turinį. Vidutiniškai „microinfluenceriai“ su 10–50K sekėjų pasiekia 41,7 % daugiau įsitraukimo nei „makroinfluenceriai“ su 500K–1M sekėjų (tokie skaičiai, žinoma, ne LT rinkoje).
Tad įsivertinę, ar jūsų verslui reikalingas „influencerių“ kanalas, ruoškitės darbui su jais. Atminkite, kad rezultatai didele dalimi priklauso nuo jūsų susitarimų ir komunikacijos dar iki kampanijos pradžios.