Mitai apie socialinius tinklus

Mitai apie socialinius tinklus, kuriais nebeverta tikėti

Kuo ilgiau dirbu su socialiniais tinklais, tuo daugiau girdžiu mitų apie juos. Žinoma, daug ką lemia požiūris, kai ką prasimano žmonės, norintys nukreipti dėmesį kitur – į tradicines rinkodaros priemones, pavyzdžiui. Pirmiausia socialiniai tinklai – nei būtinybė, nei neišvengiama verslo komunikacijos dalis. Tikrai. Galbūt keista tai girdėti iš žmogaus, užsiimančio skaitmenine rinkodara, bet taip nuoširdžiai manau. Padiskutuokime apie kelis dažnai girdimus mitus, susijusius su socialiniais tinklais.

Mitai apie socialinius tinklus

Mitas nr. 1. Kiekvienas verslas privalo būti socialiniuose tinkluose. Išties, niekas nieko neprivalo. Neprivalo nei kurtis verslai, nei plėstis, nei dar ką nors daryti. Gyvename laisvos rinkos ir laisvo pasirinkimo laikais. Vertinkime tai. Socialiniai tinklai yra platforma sukurti ryšį su naujais auditorijos segmentais, pristatyti jiems save, pasiūlyti informacijos, sukurti vertę. Tačiau tikrai ne absoliučiai visiems kūrėjams ar verslams būtina juose kurti paskyras ir turinį.

Mitas nr. 2. Privaloma būti visuose socialiniuose tinkluose. Nes, o kaip gi kažkuriame gali nebūti. Išties, verta būti tuose tinkluose, kur daugiausia jūsų tikslinės auditorijos. Apskritai jei dirbate tik su Lietuvos rinka, didelių pasirinkimų ir neturite. „Twitter“ pas mus nepopuliarus, „LinkedIn“ labiau B2B. „Pinterest“ gal ne Lietuvos rinkai. „Tinder“ gal ne socialinis tinklas išvis. Atsirinkite, ko jums reikia. Galbūt ir „Instagram“ jums tikrai nereikalingas, nes jūsų produktas tam netinkamas, neturite pakankamai resursų būti šiame tinkle, arba jūsų auditorija vyresnė.

Mitas nr. 3. Socialiniai tinklai nieko nekainuoja. Taip, verslo paskyrų sukūrimas nekainuoja, bet jei dirbate bent su vienu socialiniu tinklu, turbūt suprantate, kad į jį reikia investuoti pirmiausia laiko ir idėjų. Reklamos biudžetas taip pat dažniausiai neišvengiamas – ir tai normalu verslui, kuris siekia išnaudoti platformą plačiau.

Mitas nr. 4. Reikia kasdien viešinti įrašus. Apskritai nėra „reikia“ komunikacijoje. Jūs renkatės, kaip norite save pristatyti ir kokiais būdais. Galvodami apie įrašų tinklelį ir dažnumą, laikykitės sveiko proto – „nespaminkite“. Tai labai nemalonu ir atstumia, ir, tikėtina, jūsų sekėjų skaičius ims po truputį mažėti, jei būsite įkyrūs. Kiek viešinti įrašų, kokius juos parinkti, patariu konsultacijoje. Čia rasite mano kontaktus.

Mitas nr. 5. Socialiniai tinklai yra atskira sritis nuo visos verslo komunikacijos. Tiesa ta, kad visa jūsų komunikacija turėtų būti glaudžiai integruota ir išpildyti išsikeltus tikslus. Socialiniuose tinkluose galite pasiekti konkretų segmentą, su kuriuo aktyviai nebendraujate kitais kanalais, bet tai nereiškia, kad socialinių tinklų komunikacija yra atskirta ir nederinama bendrai su įmonės veikimu.

Tikiuosi, šie pamąstymai įkvėps dar sykį permąstyti, kas esate socialiniuose tinkluose, ir ar tikrai žinote, kam juose kalbate. Suvokti ne tik save, bet ir savo auditorijos segmentus, ir kur jie veikia – svarbi komunikacijos strategijos dalis.

Kaip vertinate šį įrašą?
  • Įdomu
  • Jau žinojau
  • Pritaikysiu
Veiksmai
Deimantė Bagdanavičienė
Bendraukime8 671 81779
Slapukų žinutė

Nėra nieko „skaniau“ už mūsų „slapukus“. Be jų mūsų svetainė nevalgoma. Sužinokite receptą.

Įvyko klaida. Bandykite vėliau.