Vaizdo įrašai – jie užkariauja internetus. „Youtube“ yra ateitis. Investuokite į vaizdo įrašų rinkodarą. Tokias frazes dažnai girdime ir tikrai girdėsime artimiausiais metais. Tai ne trumpas blykstelėjimas, ne mada. Vaizdo įrašas mums, skubantiems, pavargusiems vartotojams, yra patogesnis, greitesnis būdas gauti informaciją. 77 % verslų savo socialinėse medijose kuria vaizdo įrašus, rodo pasauliniai tyrimai. Taip lengviau įsiminame informaciją. Vaizdo įrašas pasakoja keliasluoksnę istoriją ir sukuria platesnį kontekstą. Vaizdo įrašus kaip formatą labiau vertina socialiniai tinklai. Ar dar reikia įrodymų, kad vaizdo įrašų rinkodara yra verta jūsų dėmesio ir investicijų?
Kaip išnaudoti vaizdo įrašų rinkodarą versle kuo plačiau?
Tiesa, jei jau kuriate vaizdo įrašus, elkitės su jais prasmingai. „Facebooke“ vis dar labai dažnai matau, kaip verslo paskyros dalijasi nuorodomis į „Youtube“, „Vimeo“ ar kitas platformas, kurioje yra paviešinusios vaizdo įrašus. Tačiau ar žinote, kad nuorodų dalijamasis ir išvedimas iš „Facebooko“ į kitą tinklapį yra vertinamas neigiamai? Suprantu, kad norite reklamuoti savo „Youtube“ kanalą, bet parašykite „Facebooko“ įrašo prieraše, kad visą vaizdo įrašą rasite nuorodoje komentare, o į šį socialinį tinklą viešinkite tik dalį vaizdo įrašo. „Teaserį“, jei norite. Atminkite – apie 33 % vartotojų išjungs įrašą po 30 sekundžių, 45 % – po 1 minutės.
Kuriate „live“ transliacijas „Facebooke“ ar IGTV? Panaudokite turimą medžiagą – susikurkite „Youtube“ kanalą ar bent jau suredagavę medžiagą pasidarykite pagal temas trumpus vaizdo įrašus ir paleiskite juo sykis nuo sykio savo socialinėse medijose. Tausokite savo sukurtą turinį ir laiką. Atminkite, kad ne visi vartotojai pamato net ir reklamuojamą įrašą. Net jei jūs kasdien savaitę iki transliacijose kėlėte po „story“ į „Facebooką“ ir „Instagramą“ apie būsimą pasirodymą.
Atminkite – turinio adaptavimas, tai yra pritaikymas kiekvienai platformai – raktas į įdomų turinį, kuris nesikartoja ir intriguoja. Labai neįdomu, kai „Facebooke“ kviečiama sekti „Instagramo“ paskyrą, kurioje – tos pačios nuotraukos su tais pačiais „caption“. Tiesiog nėra reikalo spausti „follow“ abiejose platformose.
Kuo naudingi vaizdo įrašai verslui?
Pirmiausia, vaizdo įrašai padeda lengviau suprasti tai, ką jūs norite perduoti vartotojui. Tai ypač svarbu, jei jūsų verslas edukacinis arba sudėtingas, mechaniškas, pavyzdžiui, užsiimate saulės kolektorių įrengimu, kas nėra absoliučiai visiems gerai išmanoma technologija. Galbūt jūs dirbate su finansais, ir norite išaiškinti savo paslaugos privalumus greitai ir nesudėtingai. Galbūt jūs atstovaujate daug pasaulinių prekių ženklų, kuriuos norite pristatyti viename įraše? Visais šiais atvejais puikiai pasitarnaus vaizdo įrašai. Ir nepamirškite titrų! Didžioji dalis vartotojų vaizdo įrašus žiūri be garso, nes neturi pasiėmę ausinių arba yra ne vieni.
Kuo dar naudingi vaizdo įrašai? Jie kuria vertę. Kurkite ne tik pristatomuosius, bet ir edukacinius, o gal pramoginius, „viral“ tipo vaizdo įrašus, kurie bus tiesiog įdomūs jūsų sekėjams. Tegu vaizdo įrašai padeda asocijuoti kuriamą vertę su jūsų prekės ženklo pavadinimu.
Norite daugiau pardavimų ir taip matuosite vaizdo įrašų rinkodaros vertę? Generuokite „leads“, gaukite informacijos iš savo tikslinės auditorijos. Po vaizdo įrašo pasiūlykite atlikti testą, po kurio gautumėte norimus kontaktus. Tyrimai rodo, kad vaizdo įrašai tinklapiuose 84 % padidina lankomumą ir kone per pusę (41 %) sumažina skambučių į pagalbos centrą skaičių. O kur dar lankomumo laiko prailginimas net iki 80 %? Jei vaizdo įrašas įtraukia, pažiūrime jų kelis, ypač, jei jie sukurti patogiam žiūrėjimui, yra patrauklūs, atsako į mums rūpinčius klausimus.
Nepamirškime ir „Google“ meilės vaizdo įrašams. Jei jūsų tinklapyje yra „embedintas“ vaizdo įrašas, jūsų tinklapis bus reitinguojamas „Google“ paieškoje geriau.
Kas internete žiūri vaizdo įrašus?
Mane nustebinęs faktas – vyrai 40 % ilgiau žiūri internete vaizdo įrašus nei moterys. Dauguma vaizdo įrašus žiūri savo išmaniuosiuose telefonuose. Kas antras žmogus kasdien pažiūri bent po vieną vaizdo įrašą. Puiki proga sužibėti! Visada turėkite strategiją. Nepulkite stačia galva į naujo turinio kūrimą. Apgalvokite, kaip jis papildys jūsų esamą strategiją. Kokius kanalus naudosite, kiek investuosite, ko sieksite ir kaip matuosite rezultatus. Kokie rezultatai bus laikomi gerais? Apgalvokite tai iš anksto ir leiskitės į vaizdo įrašų džiungles.