Patarimai, kaip parašyti gerą Instagram BIO

„Instagram“ BIO magija: kaip ją sukurti ir nesunaikinti

Informaciją rasite mano BIO – turbūt girdėta frazė? Ji įprasta
„Instagrame“, ir reiškia, kad vartotojas jus kviečia įeiti į paskyros profilį
ir skaityti vadinamąją „biografiją“ – trumpą aprašymą, kuris matomas po
profilio nuotrauka.

BIO gali būti keičiamas, ir netgi rekomenduočiau bent kas pusmetį jį peržiūrėti. Pasikeitė jūsų veikla, el. pašto adresas, o gal keitėte kitų paskyrų pavadinimus/URL?

Kaip sukurti gerą „Instagram“ BIO?

1. Būkite konkretūs. Minimalizmas ne tik madingas, jis būtinas rašant BIO, nes jo ilgį sudaro 150 simbolių. Tai nėra daug, bet nedvejoju, kad jei ribos būtų platesnės, viską ir išnaudotume. Rašykite frazėmis, o ne pilnais sakiniais. Jei reikia, trumpinkite žodžius, pakeiskite juos į „emojius“. Tačiau nepersistenkite su grafiniais simboliais. Skoningumas dera su minimalizmu.

2. Svarbiausia žinia. Pirma parašykite tai, kas svarbiausia. „Sveiki“, „malonu, kad sekate“ palikite susirašinėjimams. Į pirmą vietą statykite tai, kas jus reprezentuoja – jūsų profesija, kuo jūs galite būti naudingi/įdomūs sekėjams. Jei jūsų paskyra labiau asmeninio pobūdžio, trumpai apibūdinkite savo gyvenimo „credo“ ar pateikite įdomų faktų apie jus. Jei esate verslo atstovas/paslaugos teikėjas, būtų įdomu perskaityti, kokią vertę kuriate savo paskyroje.

3. CTA. Kitas svarbus BIO elementas – CTA („call to action“/„skatinimas veikti“). Įprastai jis kuriamas po trumpo prisistatymo („credo“, kokią vertę kuriate, kam atstovaujate) ir užbaigia BIO (nes visgi turime tik 150 simbolių). CTA gali būti: užsiprenumeruoti naujienlaiškį, gauti bendradarbiavimo pasiūlymus šiuo el. paštu, užsisakyti priminimą apie būsimą kolekciją, gauti nemokamą paslaugą/nuolaidą ir t. t. Jei turite tinklapį, būtinai įrašykite nuorodą, nes ji bus aktyvi, todėl tikėtinas srautas iš socialinio tinklo į svetainę.

4. Asmeniniai „hashtagai“. Jei neaišku, kas tie mistiški „hashtagai“, kviečiu skaityti šį tekstą, konkrečiai punktas 5. Po CTA rekomenduočiau pasidalyti asmeniniu (-iais) „hashtagu (-ais)“, jei juos turite. Kam jų reikia? Išsiskirti iš minios, daryti įtaką („Instagrame“ daugiausia tuo užsiimama), sutelkti bendruomenę. Asmeninis „hashtagas“ leidžia jums struktūruoti turinį ir lengvai jį surasti. Matydamas BIO jūsų asmeninį „hashtagą“ vartotojas gali jį prenumeruoti, pasižiūrėti konkrečius įrašus, kurie priskirti šiam „hashtagui“, arba tapti savotiška bendruomenės dalimi pats ateityje naudodamas šį „hashtagą“.

Visi 3 BIO gerai išnaudoti.

Ko nedaryti „Instagram“ BIO?

1. Nuorodos. Nerašykite nuorodų sutrumpinimų BIO skiltyje. Bitl.y, goo.gl, bit.do ir panašios programos, skirtos sutrumpinti ilgą tinklapio adreso URL nėra pageidaujamos BIO. Tiesa, jos reikalingos, jei reklamuojate šios savaitės akciją arba savo naują tinklaraščio įrašą. Tais atvejais nusiženkite šiam patarimui.

2. Klaidos. Ramiai kelis kartus perskaitykite BIO. Nors tai trumpas tekstas, bet jis jus reprezentuoja. Ypač skirkite dėmesio, jei rašote ne savo gimtąja kalba. Klaidos nepridės profesionalumo.

3. Tonas. Įsivertinkite, ar stilius, kuriuo parašytas BIO, atitinka jūsų įrašų, „stories“ ir „feedo“ stilių. Jei BIO gausu grafinių simbolių, ar jūs toks pats emocingas ir įrašuose? Jei BIO parašėte labai „mokslišką“, ar tokios pat strategijos laikotės ir kurdami visą komunikaciją? Nuoseklumas yra geras pasirinkimas. Žinoma, galite dirbti kontrasto principu, bet tai kitas kelias, kuriam būdinga nuolatinė dinamika.

4. Nuvertinimas. Klaidinga būtų manyti, kad BIO nevertas jūsų brangaus laiko ir dėmesio. Jis išties svarbus, ir ypač, jei paskyra auga, arba siekiate ją auginti. Įprastai tai būna viena komunikacijos užduočių.

Perskaitėte visą įrašą. Ar jau einate į savo „Instagramą“ tikrinti BIO? Jei taip, prieš tai paspauskite kurią nors ikoną:

Kaip vertinate šį įrašą?
  • Įdomu
  • Jau žinojau
  • Pritaikysiu
Veiksmai
Deimantė Bagdanavičienė
Bendraukime8 671 81779
Slapukų žinutė

Nėra nieko „skaniau“ už mūsų „slapukus“. Be jų mūsų svetainė nevalgoma. Sužinokite receptą.

Įvyko klaida. Bandykite vėliau.