Verslo etiketo socialiniuose tinkluose patarimai

7 ne niekada socialiniuose tinkluose: etiketo užribiai

Socialiniai tinklai tapo mums tokie įprasti – lyg po pusryčių išsivalyti dantis. Tačiau esu gana senamadiška etiketo klausimais, ir manau, kad tam tikros normos turėtų būti išlaikytos ir ten. Ypač, jei atstovaujate verslui.

1. „Spamui“ – ne. Labai liūdna matyti, kaip verslas be perstojo grūda savo prekes/paslaugas grupėse, ypač turgeliuose, kurie labiau yra šiukšlynėliai, kur nėra jokio įsitraukimo po įrašu. Kai kada prekių ženklai taip įsijaučia į savo turinio transliavimą, kad ima tai daryti po keliskart per dieną. Net ir 1 įrašas per dieną gali būti per daug, jei jūsų sekėjai nespėjo sureaguoti į skelbtą prieš 3 dienas. Neįsivažiuokite ir su savo įrašų dalijimusi – vieno sykio gana.

2. Per daug landumo. Ar galima būti pernelyg mandagiems? Manau, taip. Slidus dalykas: sugeneruota iš anksto žinutė, skirta pasveikinti kiekvieną naują „Instagramo“ ar „Facebooko“ sekėją – gerai ar blogai? Jei esate tikri, kad naujas sekėjas – jūsų tikslinės auditorijos dalis, pasisveikinkite, bet negrūskite naujienlaiškių, nepasakokite, koks jūs nuostabus. Galų gale, galbūt verta palaukti naujo sekėjo įsitraukimo į jūsų kuriamą turinį, ir tada pereiti į asmenines žinutes?

3. NERAŠYKITE VIEN DIDŽIOSIOMIS RAIDĖMIS. Galite akcentuoti svarbų momentą įraše tokiu grafiniu būdu, bet nerašykite ištisų sakinių CAPS LOCKU, nes tai reiškia ŠAUKIMĄ.

4. Tas pats turinys. Didžioji mūsų socialinių laikų problema ir kartu gėris – viską galima automatizuoti. Konkrečiai kalbant, nemanau, kad gerai yra viešinti lygiai tokį patį turinį sinchroniškai į skirtingus socialinius tinklus. Taip jūs nepaliekate jokios intrigos vartotojams jus sekti daugiau nei 1 platformoje.

5. Ignoravimas. Taip, mums ne visada malonu išgirsti klausimus, kuriuose klausiama apie nekokybišką prekę, apie komunikacijos klaidas. Tačiau turėtume būti tam pasirengę ir priimti nepatogius klausimus. Žinoma, jei komentarai necenzūriniai arba skatina smurtą, neapykantą, trinkite juos.

6. Tiesos nuslėpimas. Turbūt vienas nemaloniausių dalykų tarp nedidelių verslų, apie kuriuos dažnai diskutuojama, – kainytė į PM. Jei vartotojas jūsų klausia po įrašu komentare, viešai, apie kainą, tad ir atsakykite viešai. Jūsų konkurentai kainas sužino dar ne tokiais būdais.

7. „followme“. Desperatiški prašymai sekti, pamėgti, pakomentuoti… Manau, komentarų nereikia.

Tikiuosi, po šio įrašo būsime šiek tiek profesionalesni ir pagerinsime savo veikimą socialiniuose tinkluose, kuriuose tiek daug magijos, ir tiek daug tamsybių.

Kaip vertinate šį įrašą?
  • Įdomu
  • Jau žinojau
  • Pritaikysiu
Veiksmai
Deimantė Bagdanavičienė
Bendraukime8 671 81779
Slapukų žinutė

Nėra nieko „skaniau“ už mūsų „slapukus“. Be jų mūsų svetainė nevalgoma. Sužinokite receptą.

Įvyko klaida. Bandykite vėliau.