Kaip viešinti įrašus Instagrame

„Instagramo“ algoritmas: kaip vyksta magija

Žavingasis ir jaunatviškasis „Instagramas“. Kaip veikia jo sraigteliai? Jei esate perpratę „Facebooko“ algoritmą, „Instagramo“ algoritmas nėra baisiai kitoks. (Štai nuoroda, jei norite sužinoti apie „Facebooko“ algoritmą ir jo pokyčius 2020-aisiais).

„Instagramo“ algoritmas veikia iš principo taip: jūs paviešinate įrašą, kuris pirmiausia rodomas jūsų aktyviausiems sekėjams (kurie jus jau „like‘ino“, su kuriais susirašinėjote, peržiūrėjo jūsų „stories“) – labai panašiai kaip „Facebooke“ arba kituose socialiniuose tinkluose. Ankstesnė sekėjo veiklos istorija, įsitraukimas į jūsų anksčiau viešintą turinį turi tiesioginės reikšmės, ar jam bus išvis parodytas jūsų naujas įrašas.

Tada, jei įsitraukimas yra greitas – per 1–2 valandas esama veiksmo, tai yra įrašą komentuoja, deda širdutes, išsisaugo, įrašas rodomas plačiau. Tačiau pirmiausia algoritmams, kurie maždaug supranta, kas pavaizduota nuotraukoje, fiksuoja, kas parašyta „hashtaguose“ ir kažkiek „caption“ (tekstinėje dalyje), reikia patvirtinimo, kad įrašas aktualus jūsų artimiausiems sekėjams arba bendraminčiams. Vėliau, sulaukus patvirtinimo, įrašas „Instagramo“ tinkle rodomas plačiau – pagal „location“, kuris įvestas prie įrašo (ne „hashtaguose“), pagal pasirinktus „hashtagus“. Jei patvirtinimo nėra – įrašas lieka dugne ir plačiai nerodomas net jūsų sekėjams.

Kas svarbu „Instagramo“ tinkle

Būtinai kiekvienam įrašui prieš jį leisdami priskirkite „location“. Po savaitės nebebus prasmės. Todėl nepulkite redaguoti senų savo įrašų. „Location“ svarbus dėl vietos, kurią seka kiti tinklo vartotojai. O seka jie ją dėl įvairių priežasčių – planuoja ten vykti, patys yra buvę toje vietoje.

Kokį vaidmenį „Instagrame“ vaidina „hashtagai“? Didžiulį. Apie juos jau kalbėjau išsamiai anksčiau. Tinkami „hashtagai“ paskleis jūsų įrašą plačiau, netinkami nepadės niekuo. Gal nebent pakliūti į „shadowban“ nemalonę.

Dar egzistuoja toks magiškas „power like“ – kone aukso puodas tiek verslo, tiek asmeninei paskyrai. „Power like‘u“ vadinamas atvejis, kai nelaba populiarios paskyros įrašą pastebi bent viena stipri „Instagramo“ paskyra – pakomentuoja, „palike‘ina“ įrašą. Tokios sėkmės atveju jūsų įrašą gali organiškai pamatyti 100 tūkst.–3 mln. sekėjų. Kaip išnaudotumėte tokį dėmesį? Nes pamatyti „Instagrame“ yra viena, o pradėti sekti paskyrą – kas kita. O kur dar ilgalaikė partnerystė.

Kad „Instagramo“ įrašas įtrauktų, reikia ne tik parinkti tinkamus „hashtagus“, aktyviai dalyvauti platformoje, bet ir pasirinkti laiką, kada auditorija yra „online“. Tą matysite verslo paskyros statistikoje „insights“. Pasirinkite reikalingus parametrus, ir savaitės dienų ir valandų tikslumu matysite pastarosios savaitės duomenis apie jūsų sekėjų aktyvumą šioje platformoje.

Buvo naudinga? Sureaguokite paspausdami vieną iš ikonų:

Kaip vertinate šį įrašą?
  • Įdomu
  • Jau žinojau
  • Pritaikysiu
Veiksmai
Deimantė Bagdanavičienė
Bendraukime8 671 81779
Slapukų žinutė

Nėra nieko „skaniau“ už mūsų „slapukus“. Be jų mūsų svetainė nevalgoma. Sužinokite receptą.

Įvyko klaida. Bandykite vėliau.