Kaip mažiau klysti socialiniuose tinkluose

Kaip prekių ženklai klysta failina griūva (su pavyzdžiais)

Vieni mielai mokosi iš kitų klaidų, jas analizuoja ir siekia išvengti, kiti neria stačia galva. Avantiūristai gali užsigauti, gali kristi jų akcijos arba kilti vartotojų pyktis. Mėgstantys išvengti klaidų gali nieko ir nepatirti, nes nelinkę rizikuoti. Paanalizuosiu kelis atvejus, kaip prekių ženklai klydo socialiniuose tinkluose, ir kaip galime iš to pasimokyti.

Šiuo įrašu nenoriu ir nesiekiu nieko įžeisti. Šie įrašai yra viešai prieinami visiems, jei nebuvo ištrinti. Neklysta tas, kuris nedaro. Šie pavyzdžiai skirti paaiškinti, iliustruoti problemas, su kuriomis visi galime susidurti. Paaiškinimas su pavyzdžiu įprastai daug paveikesnis nei abstraktus pasakojimas.

Pažadėjau – netesėjau. Konkursai apskritai manęs nežavi, bet kaip jums tokios sąlygos: „repostinti“ prekės ženklo naujos kolekcijos maudymosi kostiumėlio nuotrauką su jų „tagu“ per 24 val., ir gausite tą 65 dolerių vertės kostiumėlį nemokamai.

Bomba. Populiarumo ar „spamo“? „Sunny Co. Clothing“ savo žaidimo taisyklių neįvykdė ir sulaukė vartotojų pasipiktinimo.
Išvada – nežadėk, ko negalėsi įvykdyti. Ypač konkursų atveju.

Baldų gamintojas skelbė „like&share“ konkursą, bet nugalėtojo taip ir nepaskelbė. Nesąžininga, nesvarbu, kad tokio tipo konkursai apskritai ne į naudą niekam.

Pasirenki ne tą. „Influencerių“ rinkodara nieko nebestebina. Tačiau kartais nustebina žmonių atsainumas. Pavyzdžiui, prekės ženklas paruošė tekstą, kurį „influenceris“ turėjo paskelbti, bet jis nenusikopijavo jo tinkamai… Vartotojai vis dar skaito, laimei. Prastas „Bootea Shake“ pasirinkimas.

Neringa Rekašiūtė – įdomi fotografė, bet šis jos bendradarbiavimo įrašas nuvylė.

Keistas ir šis derinys, kai reklamuojamas Panevėžio prekybos centras, o pasirinktas vizualas – nuotrauka Vilniaus Vokiečių gatvėje.

Užkulisiai? Visiems įdomu, kas vyksta už uždarų durų – kaip ruošiate produktus, kas pas jus dirba, kaip fotografuojate gaminius. Dalykitės tuo, bet įvertinkite, kaip tai atrodys kitiems.

Drabužių prekės ženklas „Reformation“ pasidalijo nuotrauka, kuri sukėlė nusivylimą. Verslas sulaukė kaltinimu rasizmu ir socialinių klasių sustiprinimu.

Nemaža nusivylimo banga nuvilnijo ir po lietuviško vaikiškų drabužių prekės ženklo įrašu, kuriame dalijamasi, kaip ir kur dirba siuvėjos. Tiesa, verslo atstovai paskyroje parašė išsamų atsakymą su argumentais.

Netikrumas. Dažnai prekių ženklai nori pataikyti į taktą su tendencijomis, aktualijomis. Dabar „ant bangos“ „zero waste“, plastiko atsisakymas/ribojimas, „kapsulinė“ drabužių spinta, natūralumas ir pan. Puiku, jei tai nuoširdu, o ne tik deklaravimas arba „photoshopinimas“, ką padarė žymus britų drabužių prekės ženklas „Missguided“. Jie bandė pasirodyti „body positive“ nupiešdami modeliui strijas. Ji jų išties neturi… Suprasčiau, kad nupieštų strazdanas, nes jos madingos, bet strijos? Hm.

Atvirkštinis atvejis – užsiimti „body shaming“, ką padarė papildų platintojas, panaudodamas karikatūros tipo piešinį.

Kartais ekspromtu kilusios idėjos yra puikios, bet kai kada gali būti pragaištingos. Dusyk pagalvokite, ar jūsų drąsesnis įrašas nesužlugdys to, ką kūrėte ne vienerius metus. Nuvažiavus nuo bėgių sunku vėl grįžti į pradžią.

Remtasi Falcon.io informacija.

Kaip vertinate šį įrašą?
  • Įdomu
  • Jau žinojau
  • Pritaikysiu
Veiksmai
Deimantė Bagdanavičienė
Bendraukime8 671 81779
Slapukų žinutė

Nėra nieko „skaniau“ už mūsų „slapukus“. Be jų mūsų svetainė nevalgoma. Sužinokite receptą.

Įvyko klaida. Bandykite vėliau.