Patarimai, kaip kurti turinį LinkedIn socialiniame tinkle

„LinkedIn“ pradžiamokslis: kaip veikia šis socialinis tinklas?

Ką manote apie „LinkedIn“ (LI)? Tai darbo skelbimų portalas? Nuobodžių biurokratinių pasigyrimų puokštė? O gal vieta surasti bendraminčių?

Faktas, kad apie „LinkedIną“ nuo 2019-ųjų vidurio Lietuvoje imta kalbėti gerokai garsiau. „Httpool Lietuva“ su Šarūnu Sakalausku tikrai daug prie to prisidėjo. Dar faktas, kad „LinkedInas“ vienija 675 mln. vartotojų (Europoje – 206 mln., Lietuvoje 2019 m. gruodžio duomenis – apie 440 tūkst.), o šios platformos įrašų įsitraukimas vis didėja. Kontekstuose daug kalbame apie „Facebooko“ ir „Instagramo“ įrašų įsitraukimo mažėjimą. Tik „TikTok“ šiuo metu palaiko labai aukštą organinį įsitraukimą. Aišku, tik kažkurį laiką. „LinkedIne “ organinis pasiekiamumas yra geras, jei jau turite kontaktų ratą ir žaidžiate pagal taisykles. o taisyklės kiekvienoje platformoje savos.

Jei planuojate įstoti į „LinkedIno“ gretas, arba esate šviežias, jums pravers šie patarimai. Jau ruošiu naujus įrašus, skirtus tiek B2B, tiek „asmeniniam brandingui“, nes programa, žinoma, skiriasi.

Kaip veikia „LinkedIn“ algoritmas?

Jis veikia panašiai kaip „Instagramo“ ar „Facebooko“ – rodo auditorijai tuos įrašus, kuriuos mano, kad jai bus įdomūs, nebūtinai vien naujausius.

„LinkedIn“ skleis sienose aukšto lygio turinį. Jei jūsų įrašas gaus įspėjimus, jis nepapuls į jūsų sekėjų sienas. Svarbu dalytis tuo, kas jūsų kolegoms šiame tinkle gali būti įdomu, ir daryti tai periodiškai – nei per dažnai, nei per retai.

Pradėkite nuo 1 karto per savaitę. Užsistatykite priminimą telefone, o kompiuteryje skirkite dokumentą užsirašyti kilusioms turinio idėjoms.

Šiame socialiniame tinkle laikykitės pozityvumo principo. Tai yra, kritika, ironija čia mažai pageidaujama. Labiau siekiama dalytis teigiamomis naujienomis, pokyčiais, tendencijomis.

Neapsigaukite: nors organinis pasiekiamumas čia geras, nesitikėkite čia parduoti ar gauti užsakymų išsyk. Galioja ta pati turinio rinkodaros taisyklė: kurkite vertę, analizuoti, dalykitės patirtimi, ir tik kartais kalbėkite apie tiesioginius produktus/paslaugas.

„Hashtagai“ „LinkedIne“ svarbūs panašiai kaip „Instagrame“. Galite turėti savo asmeninį „hashtagą“ ir kartu pridėti kelis, keletą susijusių su rinka ir paties įrašo turiniu. Rekomenduojama naudoti populiarius „hashtagus“, nes priešingai nei „Instagrame“, „LinkedIne“ nėra tokio masiškumo ir nėra tiek daug vartotojų. Ypač, jei kalbėsime apie Lietuvos rinką.

Inicijuokite diskusiją. Dalyvavote konferencijoje? Nelaukite dviejų dienų, įsidėkite nuotrauką arba trumpą vaizdo įrašą dar renginio vietoje. „Taginkite“ kolegas ar rengėjus, imkite skleisti žinią pirmas. Dar geriau – ne tik pasakokite, kad dalyvaujate, bet ir pasiūlykite idėjų, ką pagerinti, atsiliepkite apie patikusį pranešimą.

Įsitraukite į kitų sukurtą turinį. Ne tik spauskite pirmą pasitaikiusį „like“, bet ir pasinaudokite kitais vertinimo „emoji“, parašykite komentarą. Jei turinys patiko ir tinka jūsų sričiai – pasidalykite juo savo paskyroje pridėję savo asmeninę įžvalgą. Kuo aktyvesnis būsite, tuo daugiau jūsų kuriamo turinio ir reakcijų matys jūsų kontaktai.

Buvo naudinga? Jau žinojote? Pritaikysite? Paspauskite vieną
iš ikonų:

Kaip vertinate šį įrašą?
  • Įdomu
  • Jau žinojau
  • Pritaikysiu
Veiksmai
Deimantė Bagdanavičienė
Bendraukime8 671 81779
Slapukų žinutė

Nėra nieko „skaniau“ už mūsų „slapukus“. Be jų mūsų svetainė nevalgoma. Sužinokite receptą.

Įvyko klaida. Bandykite vėliau.