Kaip kurti turinį LinkedIne

Patarimai kuriant turinį įrašus „LinkedIne“: B2C ir B2B

Jau paaiškinau, kaip veikia „LinkedInas“ ir sklaidžiau stereotipą, kad tai yra darbo skelbimų portalas. Jau susikūrėte asmeninę paskyrą, arba administruojate savo įmonės paskyrą. Ką ir kaip rašyti? Kokį turinį kurti?

Kokia kalba rašyti „LinkedIn“?

Pirmiausia sau atsakyčiau į klausimą – kokia kalba kurti turinį. „LinkedInas“ Lietuvos rinkoje plečiasi, bet Lietuvoje 2019 m. gruodžio duomenis yra apie 440 tūkst. paskyrų. Kuriant anglų ar kita užsienio kalba pagal rinką, kurioje norite veikti, pasieksite platesnę auditoriją. Tačiau kaip ir dažniausiai – kalbėdami mažesnei grupei tikslingai, tikėtina, gausite geresnius rezultatus. Tad jei įmanoma, kurkite turinį lietuvių kalba. Be to, tikėtina, kad diskusija sparčiau plėtosis gimtąja kalba.

Turinio formatai

Asmeninėje „LinkedIn“ paskyroje galite kurti tekstinį įrašą ir iliustruoti jį vaizdo įrašu, nuotrauka. Arba įkelti vien tik vaizdo įrašą arba dalytis nuotrauka.

Galima pasidalyti straipsniu, kuris gali būti jūsų tinklaraščio įrašas ar adaptuotas pranešimas žiniasklaidai. Dar vienas variantas – pasidalyti dokumentu, kurį skaitytojai galės parsisiųsti kaip PDF. Sukurti turinį galite dalydamiesi kitų įrašais, tai yra spausti „share“ mygtuką. Rekomenduoju parašyti savo asmeninę įžvalgą, o ne tik dalytis kitų turiniu.

Yra ir tiesioginės transliacijos galimybė, bet reikia naudoti trečiųjų šalių transliavimo įrankius.

„Company“ paskyroje turime tas pačias galimybes, išskyrus straipsnio rašymą. Taigi turime 1300 spaudos ženklų vienam įrašui arba galime dalytis nuorodomis į išsamesnį straipsnį.

Kur skirti dėmesį kuriant „LinkedIn“ įrašus?

Pirma eilutė svarbiausia, kartu su pirmais 160 simbolių, po kurių reikia spausti „see more“. Tai reiškia, kad dėmesį reikia koncentruoti į įrašo pradžią – užduoti toną, sukurti intrigą. Nevalia įdomiausios dalies palikti tik įrašo pabaigai. Tas pats galioja ir „Facebooke“, „Instagrame“‘, kad ir „Youtube“. Pradžioje įsitraukimas didžiausias, paskui jis mąžta.

Vaizdo įrašai „LinkedIn“

Vaizdo turinio rinkodara tikrai aktuali ir tikėtina, kad norėsite ją išnaudoti ir „LinkedIne“, ypač jer atstovaujate verslui. Svarbu – orientuokitės į trumpus vaizdo įrašus su titrais ir subtitrais, jei komunikuojate kelioms rinkoms. Vartotojai vidutiniškai peržiūri 10 sekundžių vaizdo įrašo. Jei nesudomina – jei „scrolina“ toliau. Statistika rodo, kad „LinkedIne“ geriausia įsitraukimą generuoja iki 15 sekundžių trukmės vaizdo įrašai. Tokiam įrašui galbūt nereikės ir titrų. Turinyje – praktinis patarimas, kvietimas į renginį, ištrauka iš ilgesnio vaizdo įrašo.

„Hashtagai“ „LinkedIn“

Rašyt ar nerašyti „hashtagus“ „LinkedIine“? Rašyti. „Facebooke“ jie kenksmingi, „Instagrame“ – būtini, „LinkedIne“ svarbūs. Kadangi „hashtagus“ galima sekti kaip ir „Instagrame“, jūsų sukurtą turinį gali pamatyti platesnis ratas šio socialinio tinklo vartotojų. Jie kartu algoritmams nurodo, apie ką parašytas turinys.

Lietuviški „hashtagai“ nėra labai populiarūs, ieškokite su kuo platesniu panaudojimu ir sekėjų skaičiumi. O kitų kalbų – atsižvelkite į masiškumą. Kaip tikrinti? Įveskite į paiešką norimą žodį ar frazę be tarpų su # simboliu priekyje, pavyzdžiui, #marketingas.

Optimalus „hashtagų“ kiekis viename įraše – 3–6. Sistema jums pasiūlys variantų, bet atsižvelkite, ar jie tikrai tinka. Nors „hashtagų“ skaičius nėra limituotas, nepersistenkite. Didelis „hashtagų“ skaičius gali pasirodyti algoritmams kaip „spaminis“ įrašas.

Buvo naudinga? Sureaguokite:

Kaip vertinate šį įrašą?
  • Įdomu
  • Jau žinojau
  • Pritaikysiu
Veiksmai
Deimantė Bagdanavičienė
Bendraukime8 671 81779
Slapukų žinutė

Nėra nieko „skaniau“ už mūsų „slapukus“. Be jų mūsų svetainė nevalgoma. Sužinokite receptą.

Įvyko klaida. Bandykite vėliau.