Kaip Instagram surinkti daugiau sekėjų

Kaip gauti surinkti laimėti daugiau sekėjų „Instagram“?

Šis klausimas – tikra žanro klasika. Kai kurie mūsų dėl socialinių, psichologinių priežasčių savęs ar savo darbo įvertinimą perkeliame kitiems, nepažįstamiems asmenims arba botams. Tai susiję su neadekvačiu savęs vertinimu, socialiniu spaudimu, netinkamu lyginimusi, kuris kelia įtampą ir retai padeda nuveikti ką nors konstruktyvaus. Pirmiausia išspręskite šiuos savivertės klausimus, tada jau šaltesniu protu galvokite apie sekėjus. Jei jus spaudžia vadovas – edukuokite jį.

Tiems, kas sveikai vertina sekėjų augimą ir žiūri į tai kaip į strategiją, o ne savęs patvirtinimą, pateikiu patarimus, kaip didinti sekėjų ratą. Čia nebus jokių nelegalių programų, botų ar kitų elementų, kurie tik pakenks jūsų paskyrai. Apie aktualųjį „shadowban“ rašiau anksčiau.

Startuojam:

Tvarkinga „Instagram“ paskyra

Atrodo elementaru, bet tai labai svarbu. Jei kuriate turinį, kuris visai neatitinka jūsų BIO, profilio nuotrauka neaiški, ar galite tikėtis daugiau sekėjų? Koks turėtų būti BIO, jau rašiau, kviečiu perskaityti. Galvokite, kaip atrodo ir po kiekvieno naujo įrašo atrodys jūsų tinklelis. Įsidiekite jums reikalingus CTA mygtukus. Peržiūrėkite visus įrašus, tie, kurie netinka prie jūsų norimo įvaizdžio – panaikinkite, bet nedarykite to masiškai.

Norite žvilgsnio iš šalies? Atlieku paskyros auditą, analizuoju ir patariu, siūlau idėjas.

„Instagram“ komunikacijos strategija

O ką čia strateguoti – kas vyks, tą ir dėsiu. Toks požiūris gali kenkti jums patiems. Turėkite planą, kurį keisite pagal aplinkybes.

Man asmeniškai patinka ciklai – vieną temą plėtoti skirtingais kampais kurį laiką. Taip vartotojas gali užsikabinti nuo pirmos ciklo dalies iki paskutinės ir tapti lojaliu sekėju, skaitytoju. Jei žinote, kad jūsų srityje greitai vyksta pokyčiai – planuokite bent 1–2 savaitėms, kam nenusimato amerikietiški kalneliai – bent 1 mėnesį.

Planas jums padės. Patys sau plekšnosite per petį, kai nebus laiko, noro, įkvėpimo, sąlygų, išsikraus telefonas, o jau spaus mintis, kad nieko neįdėjau į paskyrą 3 dienas.

Čia, aš, Deimantė, šio tinklaraščio autorė. Norite pasitarti dėl komunikacijos, atlikti auditą? Pasikalbėkime Deimante@sraute.lt

„Viral“ įrašai „Instagram“ tinkle

Planuodami įrašus stebėkite kitas paskyras, ne tik tiesioginių konkurentų. Rekomenduoju analizuoti „explore“ skiltį – vos pradėjus paiešką (spauskite apačioje meniu juostoje esančią lupą) jums siūlys šiuo metu labai populiarus įrašus. Analizuokite, kodėl jie populiarūs – kas ten tokio magiško, patrauklaus, aktualaus.

Pritaikykite sau, o ne kopijuokite. Vieną sykį kopija gali pavykti, bet ar kitų sėkme būsite turtingi

Vaizdo įrašai „Instagram“ tinkle

Kodėl „TikTok“ toks populiarus? Nes jame tik vaizdo įrašai, aišku, svarbu ir kiti niuansai – puikus organinis pasiekiamumas, naujienos skonis, „non stop“ srautas, muzika, atsipalaidavimas, gryna pramoga.

Statistiškai visose platformose vaizdo turinys yra populiaresnis už kitus formatus. Mano patirtis rodo, kad nebūtinai, todėl turite bandyti. Gal visgi karuselė jums bus geriausias formatas „Instagrame“.

IGTV irgi geras būdas išplėsti vaizdo turinį šiame tinkle, jei supratote, kad jūsų auditorijai tai aktualu.

„Live“ transliacija „Instagram“

Kurkite intrigą, įdomumą. Tą galima ir būtina daryti „stories“, bet puikus pasirinkimas ir „live“ transliacija. Aišku, ji aktualesnė tiems, kurie jau turi aktyvių sekėjų ratą, nes kokia prasmė daryti „live“, jei niekas jo nežiūrės gyvai.

Na, bet kuriuo atveju išsisaugokite transliaciją telefone ir ją susikarpykite, leiskite į „stories“ ar IGTV.

bendraukite Bendraukite BENDRAUKITE

Niekada nepamirškite, kad „Instagramas“ yra socialinis tinklas, tai reiškia – bendravimo priemonė. Tai GALIOJA IR VERSLAMS. Bendraukite ne tik su savo komentatoriais, bet ir atsakykite į žinutes, užklausas. Neišjunkite „stories“ „reply“ mygtuko, nes taip rodote, kad norite tik transliuoti, o ne kurti dialogą.

Ką dažnai pamiršta vartotojai, ypač verslai – bendrauti su savo kolegomis, reaguoti į darbuotojų įrašus, partnerių turinį. Jūs turite bendrauti ir būti aktyvūs. Nėra kitos išeities socialiniame tinkle. Jei bendrauti nenorite – kurkite tinklapį. Jis sutvertas vienpusei transliacijai, ypač, jei nėra komentarų skilties.

Tačiau jokiu būdu nesusiviliokite botais, kurie automatiškai komentuoja sekėjų įrašus arba įrašus pagal „hashtagus“ – susigadinsite sau paskyrą. Jokių botų. Konkursų – saikingai ir kūrybiškai. Kaip rengti „ok“ konkursus, irgi jau rašiau.

Perskaitėte iki galo šį ilgą įrašą. Sveikinu! Įvertinkite jį paspausdami vieną iš ikonų:

Kaip vertinate šį įrašą?
  • Įdomu
  • Jau žinojau
  • Pritaikysiu
Veiksmai
Deimantė Bagdanavičienė
Bendraukime8 671 81779
Slapukų žinutė

Nėra nieko „skaniau“ už mūsų „slapukus“. Be jų mūsų svetainė nevalgoma. Sužinokite receptą.

Įvyko klaida. Bandykite vėliau.