Kaip veikia hashtagai populiariuose socialiniuose tinkluose

„Hashtagai“: kuriuose socialiniuose tinkluose juos išties naudoti

„Hashtagai“ arba grotažymės, jei matysite šį terminą – kur ir kada jos tinka, o kada gali kenkti?

Apžvelgsiu populiariausius socialinius tinklus ir kaip juose naudojami „hashtagai“. Perskaitykite, įsidėmėkite ir nebepainiokite jų ten, kur nereikia.

„Hashtagai“ „Instagrame“

Be jų šiame tinkle neišsiversite, nebent esate socialinių tinklų žvaigždė arba labai labai žymus žmogus ir jus seka ir šiaip. Tinkami „hashtagai“ paskleis jūsų įrašą plačiau, netinkami nepadės niekuo. Gal nebent pakliūti į „shadow ban“ nemalonę.

„Hashtagai“ „Instagrame“ yra kaip „Google“ paieška, kuria vartotojai naudojasi atrasti naują turinį, jie pasako sistemai, apie ką yra įrašas, ir leidžia jį rodyti tiems sekėjams, kuriems tai gali būti įdomu.

„Hashtagus“ galima prenumeruoti, todėl jie užtikrina gerą sklaidą ir apskritai jų dėka šis tinklas neblogai veikia. Aišku, yra daug netinkamo „hashtagų“ naudojimo, bet su laiku tas neatsakingumas išaiškinimas ir baudžiamas.

„Hashtagai“ „Facebooke“

Jie čia nereikalingi ir jei jais piktnaudžiausite – kenksmingi jūsų paskyros kokybei.

Pamažu išeina iš mados viešinti tokį patį įrašą į visus tinklus, dėl ko „Facebooke“ prieš 1,5 metų buvo tikras nereikalingų „hashatagų“ bumas. „Facebooke“ mes „hashtagų“ nesekame, jų paieška nėra išplėtota, todėl, jei jų jums nereikia – NERAŠYKITE.

Naudokite tik jei turite rubriką, bet skirkite individualizuotą „hashtagą“, kurį jį naudotumėte tik jūs ir rastų tik jūsų sukurtą turinį.

Kitas variantas – labai norite pabrėžti kokį nors žodį, bet nenorite naudoti „bold“, „emoji“, „caps lockų“. Tačiau jokiu būdu #nerasykite #hashtagų #po #kiekvieno #žodžio. Tiesiog ne.

Sunku skaityti, tai neveikia, parodote, kad nesuprantate, kaip veikia socialinis tinklas, atrodote neprofesionaliai.

„Hashtagai“ „LinkedIne“

Situacija šiek tiek panašesnė į „Instagramo“: galima sekti „hashtagus“, turinį galima ir rekomenduojama apibūdinti „hashtagais“. Kiek ir kokių – rašiau čia.

Tačiau nepersistenkite, nerašykite po žodį su „hashtagu“. Elkitės profesionaliai, negrūskite „hashtagų“ į įrašo priekį. Rekomenduojama rašyti pabaigoje.

„Hashtagai“ „Twitter“

Lietuvoje šis tinklas nėra populiarus ir nors bandyta jį stumti į priekį, bet jis mums neįtiko.

Čia „hashtagai“ dažnai veikia kaip vienos istorijos tęsinys. Tai yra įprastai vienam reiškiniui, temai, skiriamas vienas „hashatagas“, kuris sklinda tarp vartotojų jiems patiems kuriant turinį ir žymint tą konkretų „hashtagą“ arba „retweetinant“ kitų įrašus.

„Hashtagai“ „TikTok“

Jie čia būtini ir jie padeda algoritmams rodyti turinį, kuris jums patiks. Kuo daugiau įrašų peržiūrėsite su tuo pačiu „hashtagu“, tuo labiau ir kitą sykį jums siūlys naujus įrašus su tuo pačiu „hashtagu“.

Vartotojai seka populiariausius „hashtagus“ ir dažnai kopijuoja vieni iš kitų, kad prasiveržtų į susidomėjusių sekėjų telefonų ekranus.

„TikTok“, kaip ir „Instagramas“, turi „Explore“ funkciją ir paiešką, kur laisvai galima ieškoti turinio pagal rūpimą „hashtagą“.

Buvo naudinga? Sureaguokite:

Kaip vertinate šį įrašą?
  • Įdomu
  • Jau žinojau
  • Pritaikysiu
Veiksmai
Deimantė Bagdanavičienė
Bendraukime8 671 81779
Slapukų žinutė

Nėra nieko „skaniau“ už mūsų „slapukus“. Be jų mūsų svetainė nevalgoma. Sužinokite receptą.

Įvyko klaida. Bandykite vėliau.