3 būdai parduoti Instagrame

Kaip parduoti „Instagrame“ be elektroninės parduotuvės

Parduoti socialiniame tinkle – to turbūt nesitikėjo pirmieji socialinių tinklų kūrėjai, kūrę virtualią erdvę artimųjų, draugų, kolegų bendravimui. Tačiau situacijos greit keičiasi, verslai mato galimybes, ir geba keisti net ištisas platformas. „Instagrame“ galime ne tik pasižvalgyti, kaip gyvena kiti, gauti idėjų, įkvėpimo, bet ir įsigyti.

Anksčiau pažingsniui paaiškinau, kaip parduoti „Instagrame“ TURINT el. parduotuvę, šiame įraše skiriu dėmesį atvejams, kai verslas arba individualią veiklą vykdantis žmogus elektroninės parduotuvės neturi.

Elektroninė parduotuvė gerokai patogiau tiek klientams, tiek kūrėjams, bet ne visada įmanoma investuoti į ją. Tiems, kurie pradeda veiklą „Instagrame“ be el. parduotuvės, bus aktualūs šie būdai, kaip parduoti socialiniame tinkle.

Parduoti prekes „Instagramo“ komentaruose

Paprastas, tiesa, nelabai kūrybiškas ir netinkantis jokiems brangesniems ar aukštesnio lygio daiktams pardavimo būdas – kelti įrašą su nuotrauka, kuriame prašote komentuoti norinčius pirkti. Pavyzdžiui, „Burgundiško vyno spalvos klostuota suknelė trumpomis rankovėmis pavasariui ir vasarai. Norinčios įsigyti rašykite „noriu“ ir dydį“.

Turgelio lygio komunikacija, tinkanti tik visiškai pradedantiems. Nerekomenduoju, bet žinau, kad egzistuoja.

Kokie tokio pardavimo būdo trūkumai?

Algoritmas gali įtarti, kad jūsų paskyrą komentuoja „botai“, galite sulaukti nuobaudų, „shadowban“, todėl prastesnio įsitraukimo.

Atima laiko, reikia rankiniu būdu suderinti užsakymus.

Parduoti prekes „Instagrame“ AŽ/DM/PM

Panašus, bet jau truputį subtilesnis pardavimo „Instagrame“ būdas – kelti vizualą su gaminiu ir prašyti sekėjus susisiekti asmenine žinute (direct message, private message) dėl pirkimo. Mažiau turgaus, tokio paties turinio komentarų.

Taip galite sukurti asmeniškesnį santykį su klientu, taip pat, tikėtina, rašys tie, kurie tikrai susidomėję pirkimu, priešingai nei tie, kurie tiesiog komentavo iš inercijos.

Kokie tokio pardavimo būdo trūkumai?

Vėlgi – laikas, mažai patogumo tiek pirkėjui, tiek pardavėjui.

Parduoti prekes „Instagrame“ naudojant nuorodas BIO

Kitas būdas – išnaudoti BIO, tai yra jūsų aprašymas, matomas profilyje. Tik šioje vietoje galima naudoti aktyvias nuorodas. Nuorodos, paviešintos komentaruose arba įrašuose liks neaktyvios. Jų vartotojas nenusikopijuos, nebent suves rankiniu būdu. Tačiau retas kuris tai darys. Užtat BIO nuorodos veikia, todėl galite jas išnaudoti pardavimų tikslais. Bet tinklapio reikia. Nereikia el. parduotuvės.

Trūkumai: visgi reikia tinklapio, reikia keisti nuorodą, kai norite parduoti kitą produktą. Mažiau patyrę vartotojai gali nesuprasti, kur ką spausti. Jiems teks ilgiau gaišti laiką, kol įsigys produktą, palyginus su „shopping tag“ funkcija.

Sėkmingų pardavimų formulių!

Kaip vertinate šį įrašą?
  • Įdomu
  • Jau žinojau
  • Pritaikysiu
Veiksmai
Deimantė Bagdanavičienė
Bendraukime8 671 81779
Slapukų žinutė

Nėra nieko „skaniau“ už mūsų „slapukus“. Be jų mūsų svetainė nevalgoma. Sužinokite receptą.

Įvyko klaida. Bandykite vėliau.