Ką skaitau, klausau, prenumeruoju: rinkodaros turinio rekomendacijos

Turėdami tiek daug galimybių, turinio sukuriame tiek, kad ne visada pakanka žmonių, kurį jie suvartotų. Pati nemažai skaitau, klausau, dar ir pati kuriu turinį. Kas mane domina, praplečia akiratį? Šis sąrašas bus pildomas, nes, tikiuosi, mano domėjimosi ratas tik plėsis. O atranka vis gerės.

Disclaimer: ne absoliučiai visas turinys, kurį kuria šie kanalai, yra puikus. Turėti kritišką nuomonę ir išlaikyti sąmoningumą yra būtina.

Rinkodaros turinio rekomendacijos

Klausau

„Rinkodaros guru“ radijo laidą „Žinių radijuje“. Vedėjas Giedrius Juozapavičius įprastai susidomėjęs tema ir pašnekovais, užduoda įdomius klausimus, o laidos dalyviai dažnai nebijo atskleisti savo klaidų, praverti durų į rinkos subtilybes. Aktuali laida. Dažnai lankosi dalyviai, kurie paskui skaito pranešimus LIMA renginiuose, o tai jau rodo tam tikrą vertės, kokybės kartelę.

Tinklalaidę „Dialogas“ atradau nelabai seniai, bet psichologija man buvo aktuali nuo paauglystės, todėl smagu girdėti lietuvių psichologus, kalbančius apie kūrybiškumą, aplinkos poveikį mums ir kitus klausimus. Vartotojo psichologija ir kaip veikia mūsų smegenys – temos, kurios tikrai vertos komunikacijos, rinkodaros specialistų dėmesio.

Urtės Karalaitės tinklalaidėje – visuomenės realijos, diskusijos apie žmogų, pasirinkimus, emocijas. Temos plačios, pašnekovai labai skirtingi ir kiek esu klausiausi – įdomūs. Pokalbių sąrašas jau ilgas – turėsite iš ko rinktis.

Arijaus Žako kanale „Skamba teisingai“pokalbiai apie marketingą, kaip pristato pats specialistas. Kanale galima rasti ne tik unikalių pokalbių su rinkodaristais, bet ir pranešimus iš „Full Digital“ konferencijos – ypač rekomenduoju.

„Kūrybingumo mokykla“ šiaip skirta mokiniams, bet filosofas Kristupas Sabolius su rinkodaristu Tomu Ramamausku mane, mokyklą baigusią prieš daugiau nei 10 metų, vis dar labai įtraukia. Įdomus modelis, kūrybiškas požiūris. Galima išmokti nemažai vien juos stebint.

Skaitau

Kol kas Lietuvoje rimčiausias rinkodaros portalas, gal tiksliau polapis – „M360“. Rinkodaristai dalijasi nemažai informacijos, kurią redakcija mielai viešina, šiek tiek yra ir unikalaus turinio, tiesa, nelabai daug.

Retkarčiais paskaitau internetines „Verslo žinias“, bet yra nemažai „bet“, kodėl nedarau to dažniau.

Daugiau šaltinių, kuriuos skaityčiau savo valia, pati prisimindama ir neprenumeruoju, nešauna į galvą.

Prenumeruoju:

Viena rinkodaros žvaigždžių Tomas Ramanauskas gaivina naujienlaiškį kaip komunikacijos kanalą.

Džiaugiuosi ir pačia idėja. Man labai smagu gauti gerus, aktualius laiškus ir nelaikau jų „spamu“. T. Ramanauskas renkasi gražų dizainą ir trumpą naujienos pristatymo modelį. Nuorodos į šaltinius padeda sugerti visą informaciją.

Lietuvos marketingo asociacijos (LIMA) informacija aktuali net jei nesate narys. Daug nemokamų renginių net ir svečiams.

Kita kalba man patogiau skaityti, nes tai reiškia, kad darysiu tik tą darbą. Iš angliškai rašančių tinklaraščių prenumeruoju:
https://www.socialmediatoday.com/signup/ ypač rekomenduoju – surinkti tekstai patrauklūs, patinka temų įvairovė.
https://www.falcon.io/subscribe/ labiau eina į gylį, pateikia nemažai tyrimų.

https://forms.feedblitz.com/vl?src=topnavbutton rekomenduoju, jei atskirai norite gilių žinių apie „LinkedIn“ iš paties kanalo.
https://sproutsocial.com/ įrankio kūrėjai įprastai siunčia tyrimus, laiškų nėra daug, neįkyru.
https://www.entrepreneur.com/ gerokai platesnis internetinis žurnalas – labiau apie verslą bendrai, startuolius, galima pasirankioti idėjų.

https://napoleoncat.com/blog/ įrankio kūrėjai dalijasi tyrimais, „hackais“ apie soc. tinklus.

Nepasikuklinsiu – kviečiu užsakyti ir manąjį naujienlaiškį. Kompiuterio dešinėje meniu pusėje geltonos spalvos laukelyje „el. paštas“ įveskite savo adresą. Telefone spauskite melsvos spalvos rodyklę, kurią matote apačioje.

Verslo, rinkodaros knygų rekomendacijas rasite po šiuo įrašu.

Kaip vertinate šį įrašą?
  • Įdomu
  • Jau žinojau
  • Pritaikysiu
Veiksmai
Deimantė Bagdanavičienė
Bendraukime8 671 81779
Slapukų žinutė

Nėra nieko „skaniau“ už mūsų „slapukus“. Be jų mūsų svetainė nevalgoma. Sužinokite receptą.

Įvyko klaida. Bandykite vėliau.