Kur reikia rašyti Instagram hashtagus

„Instagram“ „hashtagai“: kur juos rašyti (statistika)

„Hashtagai“ – tie saldūs pabarstukai, kurie suteikia prasmės ir užtikrina platesnę sklaidą tavo „Instagramo“ (IG) įrašui.

Jau esu paaiškinusi, kaip veikia „Instagramo“ algoritmas, kas yra tos paslaptingosios „stories“. Netgi parašiau du atskirus tekstus apie tai, kaip parduoti „Instagram“ – su el. parduotuve ir be jos.

„Hashtagų“ „Instagrame“ magija: didesnis pasiekiamumas

„Hashtagai“ lieka gana mistišku IG elementu. Beje, jie nereikalingi „Facebooke“, ar tai žinojai, ir netgi gali pakenkti?

Užtat „Instagrame“ „hashtagai“ yra būtini. Jų gali nerankioti labai didelį aktyvių sekėjų ratą turintys prekės ženklai ir didesni „influenceriai“. Įprastiems mirtingiesiems, ypač lokalioms verslo paskyroms, jie labai svarbūs.

„Hashtagai“, parinkti tikslingai, užtikrina platesnę įrašo sklaidą. Kuo jūsų įrašas bus rodomas platesnei tikslinei auditorijai, tuo labiau tikėtina, kad jūsų sekėjų skaičius, apsilankymų profilyje skaičius ir apskritai pasiekiamumas, susidomėjimas, didės.

„Hashtagų“ vieta „Instagrame“

Tai kaip tikslingai panaudoti galimus 30 „hashtagų“, o gal visgi nereikia išnaudoti jų visų?

Pirmiausia išsklaidau mitus – „hashtagai“ reikalingi, o kur juos skelbsite – labai didelio skirtumo nėra.

Galimybės: komentaruose ar po tarpo prieraše („caption“), o gal įterpsite į patį prierašą. Jei rinksitės paskutinį variantą, nepiktniaudžiaukite, nes #hashtagais #pažymėtus #žodžius #sunkiau #skaityti. Taip darant dar ir lengviau pridaryti klaidų.

„Hashtagai“ komentare

TAČIAU. Dauguma tyrimų, kuriuos esu skaičiusi, agentūrų statistika, kurią teko peržiūrėti rodo, kad „hashtagų“ skelbimo vieta nedaro reikšmingos įtakos įrašo įsitraukimui.

Tiesa, radau reikšmingą persvarą argumentui skelbti „hashtagus“ prieraše.

„Hashtagai“ prieraše

Po 649 tūkst. prekių ženklų įrašų tyrimo „Social Insider“ tvirtina, kad profiliai, turintys iki 100 tūkst. sekėjų, fiksuoja šiek tiek geresnį pasiekiamumą, jei „hashtagai“ naudojami prieraše.

Ar jus įtikina ši statistika? Jei ne – mano papildomi argumentai.

Rekomenduočiau „hashtagus“ rašyti po prierašu, pačiame „caption“, be jokių taškų atskyrimo, tiesiog kitoje eilutėje. „Hashtagai“ nesubjauroja teksto, nedarko jūsų įrašo estetikos. Sutarkime dėl to.

Prekių ženklai dažniausiai naudoja „hashtagus“ šalia tekstų, ir viskas su tuo gerai.

Rašyti „hashtagus“ pačiame „caption“ verta dėlto, kad tikrai nepamiršite jų. Tai aktualu, jei „multitaskinate“, jei naudojatės įrašų planavimo programomis, tokiomis kaip „Later“, „Social Sprout“ ar kt. Nors tikrai pakaktų paties „Facebooko“ įrankio „Creator Studio“.

Tačiau svarbu pastebėti, kad „hashtagus“ turite įrašyti išsyk į „caption“ skelbdami įrašą. Įrašo redagavimas tik paviešinus nėra sveikintinas žingsnis. Vėliau pridėti „hashtagus“ nebėra prasmės, nes algoritmas „suka“ jūsų įrašą be jų, remdamasis tuo, ką nuskaitė nuotraukoje, jūsų ankstesnių įrašų įsitraukimo istorija, įrašą rodo jūsų sekėjams, kurie yra prisijungę.

Buvo aktualu? Sureaguokite:

Kaip vertinate šį įrašą?
  • Įdomu
  • Jau žinojau
  • Pritaikysiu
Veiksmai
Deimantė Bagdanavičienė
Bendraukime8 671 81779
Slapukų žinutė

Nėra nieko „skaniau“ už mūsų „slapukus“. Be jų mūsų svetainė nevalgoma. Sužinokite receptą.

Įvyko klaida. Bandykite vėliau.