Kuo skiriasi organic nuo paid reach

Kas yra organinis ir reklaminis pasiekiamumas socialiniame tinkle?

Organinis pasiekiamumas (organic reach) egzistuoja visuose socialiniuose tinkluose, o verslo profiliai taip pat gali kurti didesnę sklaidą ir dažnu atveju didesnį įsitraukimą su mokama reklama. Tai jau vadinama reklaminiu/mokamu/neorganiniu pasiekiamumu (paid reach).

Taip, organinis pasiekiamumas kai kuriuose socialiniuose tinkluose yra mažesnis nei kituose. „LinkedIn“ ir „Instagram“ gali pasigirti geresniu organiniu, nemokamu įsitraukimu nei „Facebookas“.

Kuo „Facebookas“ pranašesnis už kitus socialinius tinklus?

Tačiau pastarasis socialinis tinklas dėl savo labiau išplėtotų funkcijų ir galimybių gali kilstelėti jūsų įrašą vos aukščiau arba gerokai aukščiau iškelti virš stogo kitomis nei tik reklama priemonėmis. Kalbu apie „viral“ arba labai naudingą, praktišką, aktualų turinį. Kai karantino metu dalijamasi, kaip pačiam pasigaminti kaukę, vaizdo įrašas, kuriame užfiksuota, kaip išgelbėjamas laukinis gyvūnas, kai senelis padaro salto ore.

Tokiam turiniui „sprogti“ gali ir neprireikti reklamos, nes juo bus dalijamasi ir be raginimo „Facebooko“ vartotojų sienose, grupėse, jis bus siunčiamas „Messengeryje“, vartotojai žymės savo draugus, kolegas, ir panašiai.

Kadangi „Facebookas“ sugebėjo sukurti dalijimosi ant sienos funkciją, grupes, kurių įsitraukimas vis dar geresnis nei verslo profilių, naudingas arba emocijas (nuostabą, susižavėjimą) keliantis turinys natūraliai, organiškai gali sklisti plačiau.

Mokamas pasiekiamumas socialiniame tinkle

Reklaminis pasiekiamumas yra mokamos reklamos algoritmų pagrindu pritrauktas galimai tikslinės auditorijos susidomėjimas. Nebūtinai visi vartotojai, kuriems „Facebookas“ ar „Instagramas“ rodė už pinigus reklamą, bus išties jūsų potencialūs pirkėjai.

Jų įvesti duomenys gali būti pasenę (išvykęs iš Vilniaus prieš 10 m.), netikslūs (nurodytas ne tas amžius), naršymo veikla neatitinka tikrųjų pomėgių arba galimybių (seka daug automobilių grupių, nors yra 16 m. ir tikrai nepirks automobilio arba spaudžia „like“ „Instagrame“ ant žaislų reklamos, nors vaikų neturi).

Reklaminis pasiekiamumas yra šiek tiek didesnė mįslė už organinį. Mes dažniausiai turime įsivaizdavimą, kas įsitraukė į turinį, o štai kai reklaminis įrašas rodomas platesnei nei auditorijai – matome tik apibendrintą demografinę statistiką.

Kaip vertinate šį įrašą?
  • Įdomu
  • Jau žinojau
  • Pritaikysiu
Veiksmai
Deimantė Bagdanavičienė
Bendraukime8 671 81779
Slapukų žinutė

Nėra nieko „skaniau“ už mūsų „slapukus“. Be jų mūsų svetainė nevalgoma. Sužinokite receptą.

Įvyko klaida. Bandykite vėliau.