Nemėgstu apibūdinimų geriausias, pigiausias, perskaityk arba mirk, jūs privalote sužinoti. Dirbau žiniasklaidoje, todėl tų frazių vengiau ir tebevengiu. Aš tikiu tyrimais, skaičiais, mokslu, patirtimi.
Didžiulis tyrimas ir stebėjimai rodo, kad „Instagrame“ geriausias formatas yra karuselė, todėl ir teksto pavadinimas toks. Geriausias pagal faktus.
Karuselė yra daugiau nei 1 nuotraukos arba daugiau nei 1 vaizdo įrašo sudarytas įrašas. Toks pats formatas galimas ir kituose socialiniuose tinkluose, jis nėra sukurtas „Instagramo“, bet jame pradėtas 2017 m.
Karuselę sudaro iki 10 nuotraukų arba vaizdo įrašų viename įraše. Kodėl ji tokia puiki?
„Instagram“ karuselės įrašo magija
Karuselė savo formatu išsyk nurodo istoriją, pasakojimą, tęstinumą. Mums tai patinka. Mes esame smalsios būtybės, būtent dėl to išgyvenome tiek tūkstantmečių.
Galime rodyti pokytį, prieš/po, parodyti daikto galimybes, kurti vizualią istoriją. Karuselės, pagal daugiau nei 22 mln. „Instagram“ įrašų tyrimą, kurį atliko „Social Insider“ ir „Bannersnack“ agentūros, yra labiausiai įtraukiantis formatas „Instagrame“.

Karuselės su 8 turinio vienetais sulaukia 2 % daugiau įsitraukimo nei kitos. Taip pat rekomenduojama viename įraše dalytis karuselėje tiek nuotraukomis, tiek vaizdo įrašais.
Tačiau jei žinote, kad karuselė kaip formatas jums netinka, kad jums geriausiai tinka IGTV arba vaizdo įrašas, tą ir darykite. Kalbu remdamasi tyrimu ir analizuodama vartotojo psichologiją.

Kaip sukurti įdomią karuselę „Instagrame“?
1 nuotrauka – pagaulus kadras ar kompozicija, o gal probleminis klausimas.
2 nuotrauka – įvedimas į temą – kodėl, kontekstas.
3–7 nuotraukos/vaizdo įrašai turėtų pasiūlyti problemos sprendimus.
8–9 nuotraukos/vaizdo įrašai parodo jūsų produkto problemos sprendimo rezultatus
10 nuotrauka/maketas – klausimas. Jis gali pasikartoti prieraše arba būti jo dalis.
Nebūtinai turite naudoti šią schemą ar laikytis net 10 dalių formos, tiesiog pajauskite karuselę kaip temos plėtotę, kuriai būdingas pristatymas, temos įvedimas, problemos pristatymo, sprendimo būdas ir sekėjų paskatinimas pasidalyti savo patirtimi, įsitraukti į turinį.
Parodydami susidomėjimą problemine tema arba savo ekspertiškumą jūs skatinate empatišką santykį su auditorija.
Patiko šis įrašas? Sureaguokite, o tarp susijusių apačioje rasite kitų įdomių kampų apie „Instagram“.