Kam verslui Facebook grupė

Idėja verslo komunikacijai „Facebooke“ – grupė: kuo ji naudinga verslui?

Kad ir kaip daugelis laikytų „Facebooką“ pagyvenusiu ir atgyvenusiu senuku socialiniu tinklu, reikėtų nepamiršti, kiek šaunių funkcijų jis turi. Grupės – viena jų. Nors grupės funkcija socialiniame tinkle sukurta dar 2010 metais, Lietuvos rinkoje jos išpopuliarėjo maždaug 2018 m.

Kuo „Facebook“ grupė naudinga verslui?

Pirmiausia, tai dar vienas kanalas skleisti žinią. Tiesa, su išlygomis. Nors grupės įrašų pasiekiamumas yra geresnis nei organiškų verslo paskyros įrašų, visgi grupė neturėtų būti vien apie jus. Nebent esate didelė kompanija, kurios klientai patys kurs turinį apie juos, kaip tai daro „Lidl“ pirkėjai, besidalijantys šiame tinkle rastais perliukais, arba drabužių pardavėjo „Asos“ pirkinių grupė Lietuvoje.

Grupę rekomenduoju suprasti kaip vietą, kur jūs galite atskleisti vieną iš savo vertybių, atskleisti ekspertiškumą ar patirtį paprastai, suburti savo klientų auditoriją.

Beje, kviečiu prisijungti į savo grupę, kurioje diskutuojame apie socialinius tinklus: https://www.facebook.com/groups/diskusijuSraute.lt/

„Facebooko“ grupė kol kas dar yra nesuteršta mokamų reklamų („sponsored“), nors tokie planai yra, bet, žinoma, yra grupių, kuriuose klesti menkavertis, be atrankos papuolantis turinys.

Dėl to, kad grupėse dar nėra „sponsored“ reklamos, ji yra gana švari, jei moderuojama, erdvė jūsų verslui ir grupės nariams. Todėl ji yra patraukli, kaip senieji forumai, kur po keistais slapyvardžiais vykdavo intensyvios diskusijos.

Ką veikti „Facebooko“ grupėje? Mokymų centrams tai būtų gera erdvė suburti savo mokinius toliau bendrauti ir dalytis progresu. Kuriantiems ką nors – bendrauti apie pomėgį, tai yra suburti platformą, kurioje bendraminčiai galėtų bendrauti. Tarp jūsų sekėjų, nedvejoju, daug žmonių, kurie giliai domisi jūsų veikla. Esate leidinio kūrėjas? Pasirinkite populiarią tarp jūsų skaitytojų temą, ir perkelkite ją į grupę. Žmonėms patinka diskutuoti, išsakyti nuomonę – tai mūsų kraujyje. Daliai labiau stebėti, bet rezultatas tas pats.

Grupės augimui reikės narių aktyvumo.

Sukurti grupę yra nemokama, ir jos sklaidai dažniausiai papildomų išlaidų nereikia. Jei tik užduosite gerą pradžią, moderuosite turinį, įtrauksite savo jau esamus sekėjus, ratas užsisuks. Tikslingas grupės pavadinimas taip pat padės rasti ją paieškoje besidomintiems asmenims.

Atmintinė kuriant „Facebooko“ grupę

Išsianalizuokite, ar nėra labai panašios grupės. Stenkitės rasti nišą.

Išplėstinis pavadinimas geriau nei siauras. Ne Namų kūrimas, bet Nauji namai: interjeras, dekoras, meistrų kontaktai.

Moderuokite grupę!

Nusibrėžkite taisykles, aprašykite jas ir vadovaukitės.

Pradžią teks padaryti patiems, bet užvedus grupę, ji gyvuos pati.

Sukurdami privačią grupę sukursite išskirtinumo įspūdį.

Kaip vertinate šį įrašą?
  • Įdomu
  • Jau žinojau
  • Pritaikysiu
Veiksmai
Deimantė Bagdanavičienė
Bendraukime8 671 81779
Slapukų žinutė

Nėra nieko „skaniau“ už mūsų „slapukus“. Be jų mūsų svetainė nevalgoma. Sužinokite receptą.

Įvyko klaida. Bandykite vėliau.