„Instagramo“ nuotraukų mados: idėjos, kurios gali atnaujinti jūsų tinklelį

Mados, ypač socialiniuose tinkluose, keičiasi gana greitai. Nerekomenduoju aklai sekti visomis, bandyti pasivyti, nes tai reikš, kad neturite vizualinio identiteto. Galiausiai, tvarkingas tinklelis dar madingas. Aišku, kas kaip supranta tvarką.

Štai kelios 2020 metų antroje pusėje išskiriamos nuotraukų tendencijos „Instagrame“:

„Selfie“ priešais veidrodį

Netikėta, bet asmenukės (jei jums skamba maloniau) grįžo į madą. Manoma, kad didelę įtaką „selfių“ grįžimui į madą turėjo pasaulinė pandemija. Likę namuose „influenceriai“ ir šiaip aktyvūs vartotojai nebegalėjo laisvai daryti nuotraukų studijose ar lauke, kavinėse, ir pradėjo kompensuoti vizualų trūkumą atsistoję prieš veidrodį su telefonu rankoje. Rezultatas – natūrali, gaivi, namudiška nuotrauka. Tai, ko esame pasiilgę – tikrumo.

Košė makalošė, išvirta „Instagramui“

Avokado ar avižų košės nuotraukas pakeitė labai pritrauktos maisto nuotraukos. Joms būdingas detalizavimas, ryškumas, tekstūros atkūrimas nuotraukoje. Tai skanios nuotraukos, iš kurių galbūt nesuprasi, kas valgoma, nes kartais tai panašiau į meno kūrinį.

Nepatogus tikrumas „Instagramo“ turinyje

Sveikesnis požiūris į kūną, ligų, randų „normalizavimas“. Socialinių tinklų, kuriuose buvo siekiama parodyti tobulybę, vartotojai, siekia padaryti platų visuomeninį poveikį – „normalizuoti“ aknę, celiulitą ir t. t., tai yra kitokį kūną. Dalis vartotojų linkę dalytis ne tik neredaguotomis, bet ir labai tikromis, „nuogomis“ nuotraukomis.

Lietuvės Brigitos istorija apie odos ligą baltmę.

Monochromo paletė „Instagramo“ tinklelyje

Vienos spalvos atspalvių dominavimas – dabartinė tendencija ne tik socialiniame tinkle, bet ir apskritai dizaine. Spalvos nuotraukose veikiausiai net svarbesnės nei išdėstymas ar detalizavimas. Iš tokių nuotraukų įprastai pašalinami šešėliai ar nebūtinos detalės, daiktai. Tai švara, bet ne absoliutus minimalizmas ir ne studijinis daiktų fotografavimas ant balto lapo.

Monochromas gali būti ryškus!

Tekstų, prekių ženklų, antraščių perkėlimas į nuotrauką

Uždėti per visą nuotrauką logotipą nebėra cool. Logotipas, jei naudojamas nuotraukoje, turėtų būti subtiliai įkomponuotas į nuotraukos ar koliažo kompoziciją. Tačiau tekstai nuotraukose gali būt ir nebūtinai protingos mintys.

Šešėlių ir atspindžių pasaulyje

Fotografija gali tapti ir dar labiau meniška, jei skirsime dėmesį gamtos reiškiniams – šviesai, šešėliams, vaivorykštei. Padirbėti su šia technika reikės daugiau, bet turėsite labai menišką, jautrų ir gamtišką rezultatą tinklelyje.

Lietuvės Ievos profilyje daug žaidimo su šviesa, šešėliais, tekstūromis.

Tiek vyšnių ant tortų. Rinkitės, kas gali patraukliai atskleisti jūsų prekės ženklą.

Kaip vertinate šį įrašą?
  • Įdomu
  • Jau žinojau
  • Pritaikysiu
Veiksmai
Deimantė Bagdanavičienė
Bendraukime8 671 81779
Slapukų žinutė

Nėra nieko „skaniau“ už mūsų „slapukus“. Be jų mūsų svetainė nevalgoma. Sužinokite receptą.

Įvyko klaida. Bandykite vėliau.