Instrukcija, kaip susisiekti dėl problemos Facebooke

Kaip susisiekti su „Facebooko“ supportu darbuotojais administracija (instrukcija)

Įspėjimas: prašau nesikreipti dėl techninių klausimų, nes aš jų nesprendžiu, nedirbu „Facebookui“ ir ši kompanija nėra mano darbdavys. Visais asmeninių paskyrų, blokavimo, „Messenger“ ir kitais techniniais klausimais jūs turite kreiptis į šios kompanijos pagalbos centrą. Kontaktų nėra, jūs turite naudotis jų sukurta vidine pagalbos centro sistema ir susirašinėti su jais anglų kalba. Skaitykite toliau.

Kuo daugiau darome, tuo daugiau gali kilti klausimų. Ne išimtis – „Facebookas“. Šis socialinis tinklas, kuris užtikrintai išlieka populiariausias Lietuvoje, turi daug funkcijų, todėl nenuostabu, kad atsiranda gerokai daugiau klaidų, nesklandumų ar nesusipratimų dirbant su juo.

„Instagrame“ klaidų mažiau, ir dažniau tai techninės, kurias išsprendžia programėlės ištrynimas ir telefono perkrovimas, o „Facebooke“ susiduriame su rimtesnėmis problemomis: verslo paskyros praradimu, „ad accounto“ užblokavimu, reklamos sustabdymu be priežasties, kaip ištrinti neištrinamą „business managerį“…

Jei „Google“ ir tokios grupės kaip Socialiniai tinklai: diskusijų sraute nepadėjo išspręsti klausimo, kreipkitės į „Facebooko“ pagalbą.

Socialinis tinklas neskelbia jokių telefonų numerių ar el. pašto adresų, kuriais paprastai galėtumėte kreiptis.

Jūs turite naudotis jų sukurta vidine pagalbos centro sistema.

Kaip kreiptis į „Facebooką“ pagalbos:

Spaudžiate paskyroje dešiniajame kampe esančiame meniu skiltį „pagalba“ arba „help“.

Rekomenduoju rinktis „help center“/„pagalbos centras“

Jums pasiūlys ieškoti atsakymo į problemą pagal raktažodį, arba rinktis pagal temą.

Rekomenduoju rinktis pagal temą, kur sistema jus naviguos iki gyvo pokalbio su realiu žmogumi, su kuriuo anglų kalba realiuoju laiku galėsite susirašinėti raštu ir gauti atsakymus į savo klausimus.

Būkite pasirengę šiam pokalbiui – susirašę klausimus, turėkite reikalingus „printscreenus“, informaciją, ką bandėte, kas nesuveikė. Taip taupysite abiejų laiką ir gausite greičiausią atsakymą.

Jei visgi gyvai bendrauti nenorite arba tuo metu „help center“ nedirba, rašykite užklausą, į kurią jums gali ir, deja, neatsakyti.

Kaip pateikti užklausą: tame pačiame dešiniajame kampe ant apversto trikampio renkatės „report problem“/„pranešti apie problemą“, kur pasirinkę klausimą aprašote jį, pridedate „pritscreenus“ ir tikitės geriausio.

Kaip vertinate šį įrašą?
  • Įdomu
  • Jau žinojau
  • Pritaikysiu
Veiksmai
Deimantė Bagdanavičienė
Bendraukime8 671 81779
Slapukų žinutė

Nėra nieko „skaniau“ už mūsų „slapukus“. Be jų mūsų svetainė nevalgoma. Sužinokite receptą.

Įvyko klaida. Bandykite vėliau.