Kodėl po įrašu mažai like

Kodėl paskyra turi daug sekėjų, bet „like“ po įrašais tiek mažai? 9 priežastys

Opus ir dažnas klausimas – kodėl socialinio tinklo paskyra „Facebooke“ ar „Instagrame“ turi tūkstančius arba dešimtis tūkstančių sekėjų, bet įsitraukimas po įrašais yra prastas, t. y. turinys surenka nedaug „like“? Įsitraukimas, kaip esu jau pabrėžusi, yra svarbiausias rodiklis socialiniuose tinkluose. Ne sekėjų ar įrašų skaičius.

Apžvelgiu šiame įraše dažnas menko įsitraukimo priežastis. Įprastai jos būna kelios, ne viena.

1. Neintegruojamos soc. tinklo naujovės

Socialiniai tinklai vertina turinį, kuris integruoja jų sukurtas naujoves. Dabar tai gali būti „reels“ „Instagrame“, ateityje „Facebooke“, kai bus baigta su „shopais“ – įrašai su pažymėtomis prekėmis. Taip pat tai gali būti tokių smulkių dalykų kaip naujų „stickerių“ naudojimas savo „stories“. Esmė – reikėtų domėtis, ką veikia socialiniai tinklai, ką atnaujina, ir jei jums pakeliui – integruoti į savo turinį.

2. Nebendrauja su auditorija

Socialinis tinklas yra skirtas bendrauti – taškas. Tai reiškia, kad jei nesate pasaulinio garso žvaigždė, įsitraukite į kitų turinį, atsakykite į komentarus po savo įrašais. Neaktyvūs profiliai yra vertinami prasčiau nei aktyvūs.

3. Iš asmeninio „Instagram“ profilio tapo verslo profiliu

Statistika rodo, kad asmeninių paskyrų įrašai pasiekia procentaliai didesnę auditoriją nei verslo. Tai galioja tiek „Instagram“, tiek „Facebook“. Tad jei „Instagrame“ iš pradžių veikėte kaip asmeninis profilis, ir vėliau jį pakeitėte į verslo, kad galėtumėte stebėti statistiką, pirkti reklamą, tikėtina, kad susidursite su „like“ skaičiaus po įrašais sumažėjimu.

4. Algoritmo veikimas: iki 10 proc. sekėjų organiškai pamato kuriamą turinį

TAČIAU jei tikrai nepirkote sekėjų, nerengėte „like&share“ tipo konkursų (apie juos išsamiai ir kodėl jie kenkia, rašiau čia), atminkite, kad ne visi jūsų paskyros sekėjai pamato jūsų sukurtą turinį savo sienose. Nors „Instagrame“ dar prieš kelis metus galėjome džiaugtis geresniu pasiekiamumumu nei „Facebooke“, tendencijos ir čia prastėja. Maždaug iki 10 proc. jūsų auditorijos pamato turinį organiškai, t. y. nenupirkus mokamos reklamos.

5. Neinvestuoja į mokamą reklamą socialiniame tinkle

Tai labiau galioja verslo profiliams, kurie parduoda paslaugas arba prekes. Gana keistai atrodo tiesiog gražių žmonių profiliai su „sponsored“ ženklu, kurie nekuria jokio patrauklaus turinio. Kam pirkti reklamą nuotraukai, kur valgote pietus arba nuotraukai su vaiku?

6. Netikri arba neaktyvūs profiliai „Facebooke“ ar „Instagrame“

Sekėjai gali būti nupirkti, įgyti per konkursus ar uždirbti dar kaip nors nesąžiningai. Noras „atrodyti solidžiau“ su 1000, o ne 100 sekėjų pradedant paskyrą ar veiklą, duoda galiausiai prastus rezultatus.

7. Perpirkta socialinio tinklo paskyra

Būna atvejų, kad verslas nori nusipirkti paaugintą profilį. Tai yra nelegalu. Normalu, kad dalis auditorijos „Facebooke“, pamačiusi pranešimą apie pavadinimo keitimą, atseks paskyrą arba žiūrės į ją įtartinai. „Instagrame“ tokio pranešimo negausime, bet gali būti jaučiamas didelis pokytis.

8. Pakeistas turinys/sritis

Drastiškas stiliaus ar bendrai komunikacijos pokytis gali būti įsitraukimo mažėjimo priežastis. Tačiau jei reikia – tai reikia. Paranku būtų įspėti auditoriją apie numatomus pokyčius ir argumentuoti, kodėl jie tokie ir kaip jie bus naudingi sekėjams/pirkėjams.

 9. „Follow“ už „follow“ žaidimas „Instagrame“

Jei „Instagrame“ žaidėte šį nerekomenduotiną žaidimą, nenustebkite, kad nauji sekėjai neįsitraukia, nes jie galbūt laukia, kol jūs pirmi parodysite susidomėjimą jų turiniu. Po jūsų 1 „like“ jie duos jums 1 „like“. Ne 2. Tokie veiksmai labiau valdomi programų, vadinamųjų „botų“, nes turbūt atsiminti, kas ką „palaikino“ ar pasekė, žmogui būtų per sudėtinga.

Tai buvo 9 priežastys, kurios galimai sumažino įsitraukimą (komentarai, „share“, „like“) į jūsų turinį. Buvo naudinga? Sureaguokite:

Kaip vertinate šį įrašą?
  • Įdomu
  • Jau žinojau
  • Pritaikysiu
Veiksmai
Deimantė Bagdanavičienė
Bendraukime8 671 81779
Slapukų žinutė

Nėra nieko „skaniau“ už mūsų „slapukus“. Be jų mūsų svetainė nevalgoma. Sužinokite receptą.

Įvyko klaida. Bandykite vėliau.