Kas yra ir kam reikalingas turinio auditas

Man reikia atverti akis ir pamatyti save iš šono. Noriu sužinoti, kaip mane mato mano auditorija. Ką darau gerai, o kur dar neišnaudojau socialinių tinklų galimybių? Ar patogu naudotis mano tinklapiu? Kaip galėčiau pagerinti tinklaraščio rubriką? Tokius klausimus turėtume sau kelti kasdien. Tačiau jie vis rečiau iškyla, kai įsivažiuojame ir nestabtelėjame.

Turinio auditas – tai skaitmeniniuose kanaluose sukurto turinio gili analizė – kaip jūs pozicionuojate, kaip atrodote tarp artimiausių konkurentų ir kaip galite išsiskirti. Tai gali būti verslo socialinių tinklų paskyrų („LinkedIn“, „Instagram“, „Facebook“), tinklaraščio („blogo“), tinklapio, el. laiškų kampanijų turinio ir kito skaitmeninio turinio, ką mato ir gauna jūsų auditorija, arba mato potencialūs klientai, auditas.

Turinio auditas, kurį aš teikiu, įprastai būna 6–14 lapų PDF formatu pateiktas dokumentas. Prie jūsų paskyrų ar kitų jūsų asmeninių duomenų prieigos neprašau. Audito išskirtinumas tai, kad stengiuosi atsisakyti bet kokių išankstinių nuostatų, negaunu jūsų veiklos statistinių duomenų, todėl priimu tik tai, ką matau kaip vartotoja.

Stebiu jūsų veiklą iš šalies kaip įprastas vartotojas, tik tiek, kad dirbu su komunikacija ir esu diplomuota komunikacijos specialistė.

Deimantė Bagdanavičienė, komunikacijos specialistė
Deimantė Daugintytė, sraute.lt autorė, komunikacijos specialistė

Kokios dalys sudaro turinio auditą

Trumpa jūsų veiklos apžvalga (išskirtinumas, kontekstas);

trumpa konkurentų apžvalga ir kaip jūs atrodote šioje situacijoje;

dabartinės jūsų komunikacijos padėtis (kokia stilistika, kokias vertes kuriate, kaip jus mato potencialus klientas);

analizuoju jūsų sukurtą turinį, perrašydama, performuodama, kad atskleisčiau, kokį progresą galite padaryti;

pateikiu idėjas ir pasiūlymus, kaip pagerinti komunikaciją artimuoju ir ilguoju laikotarpiu.

Soc. tinklų atveju tai bus turinio idėjos – tiek tekstams, tiek vizualams, kokie formatai ir kodėl, kokia stilistika jums rekomenduojama.

Tinklapio audito atveju – struktūros, rubrikų pavadinimų, CTA mygtukų išdėstymo aptarimas ir ką pagerinti, kad vartotojui būtų patogiau, patraukliau, ką įtraukti naujo, kad tai atskleistų jūsų pranašumą.

Kam turinio auditas skirtas?

Auditas skirtas jau kažką veikiantiems verslams ir kūrėjams. Jei kol kas tik kuriate prekės ženklą, jums gali būti aktuali strategija.

Auditas padeda iš šono pamatyti, kaip jūs atrodote, kaip jūsų veiksmai formuoja vaizdą. Kadangi auditą atlieku raštu ir gaunate nuoseklų dokumentą su pavyzdžiais, argumentais ir idėjomis, jis padeda palaipsniui įgyvendinti iškeltas užduotis. Prie audito skatinu sugrįžti, kai primirštate, kas esate, kur link jums judėti.

Kiek kainuoja ši paslauga? Žiūrėkite paslaugas

Į audito kainą įskaičiuotas aptarimas po peržiūros. Mažiausias įkainis taikomas nedidelio tinklapio, vienos paskyros analizei.

Tikslią sumą įvardiju peržiūrėjusi, ką analizuosiu. Sąskaitą išrašau, nesu PVM mokėtoja, papildomi mokesčiai netaikomi.

Per kiek laiko atliekama? Auditas nuo suderinimo atliekamas per maždaug 4–10 darbo dienų. Tikslų terminą nurodau suderindama užduotį.

Kas po to? Po audito atsiuntimo ir peržiūros sutariame aptarimo datą, tai yra įskaičiuota į sutartą įkainį. Aptarimo metu atsakau į kilusius klausimus, aptariame, ar pasiūlyta veiksmų seka yra palanki, pagiliname idėjas.

Jei norite užsakyti šią paslaugą, susisiekite.

Kaip vertinate šį įrašą?
  • Įdomu
  • Jau žinojau
  • Pritaikysiu
Veiksmai
Deimantė Sraute
Bendraukime8 671 81779
Slapukų žinutė

Nėra nieko „skaniau“ už mūsų „slapukus“. Be jų mūsų svetainė nevalgoma. Sužinokite receptą.

Įvyko klaida. Bandykite vėliau.