Pastaraisiais metais rinkdodaroje linksniuotos asmeniškumo, personalizavimo, sužmoginimo, paprastumo temos. Turime kalbėti paprasčiau, ne iš aukšto, kad tinklelis primintų kaimynės iš kitos laiptinės profilį, o ne kito lygio verslo paskyrą. Nebūtina samdyti profesionalios komandos, kuri filmuotų ir fotografuotų kiekvieną judesį – imkite į rankas telefoną su padoria kamera ir kurkite autentišką turinį. Kurkite filtrus, kuriais naudotųsi jūsų bendruomenė. Įtraukite vartotojų sugeneruotą turinį į savo verslo komunikaciją. Taip mes kalbėjome 2020-aisiais. Kaip kalbėsime 2021-aisiais apie skaitmeninę komunikaciją?
Trumpi vaizdo įrašai – 2021 m. rinkodaros tendencija
„TikTok“ išlieka populiarus, „Instagrame“ populiarėja „Reels“ ir atrodo, kad būtent trumpesni vaizdo įrašai 2021 m. bus aktualesni. Tiesa, sukurti tokį sudėtingiau nei ištęstą. Trumpas įrašas parodo jūsų kūrybą ir gebėjimą atsirinkti. Tad mokykimės kurti vaizdo įrašus, kurių trukmė keliolika sekundžių ar dar mažiau. Tam pravers redagavimo programėlės.
Memai socialiniuose tinkluose
Trumpučiai vaizdo įrašai gali būti GIFai, kurie panašūs į memus. Šie juokingi, pašiepiantys, ironiški, į aktualijas reaguojantys paveikslėliai sparčiai populiarėjo: jų naudojimas tarp amerikiečių jaunimo per pastaruosius metus išaugo 26 proc. O mes juk kopijuojame madas iš už Atlanto.
Lengviau apsipirksime internete
Socialiniai tinklai, ypač „Facebookas“ su „Instagram“ per 2021 m. tikrai baigs savo parduotuvių integracijas, kad vartotojai galėtų apsipirkti neišėję iš socialinio tinklo. Verslų atstovams tai irgi bus patogiau, net ir tiems, kurie neturi el. parduotuvių.
„Live“ transliacijos 2021 metais
Jos vis dar išlieka aktualios ir tokios bus, kol grįšime į senas vėžes. Transliacijos skirtos nebe tik mokymams, bet ir pramogoms – pokalbiams, makiažo pamokoms, bendraminčių virtualiems susitikimams. Ribų nėra. Laikas sutaupomas. Tiesa, su dėmesio išlaikymu ir interaktyvumu virtuvėje ant nepatogios taburetės sunkiau nei gražiai apšviestoje konferencijų salėje.

Praeities idealizavimas skaitmeninėje erdvėje
Net ir jaunimo auditorijai tampa aktualus vaikystės arba buvusio laiko sureikšminimas. 20+ metų žmonės jau ilgisi vaikystėje valgytų dribsnių, nešiotų drabužių, juostinių fotoaparatų, žaidimų ir pan. Tad tokia nostalgija prekių ženklams gali būti vienas iš stilistikos būdų norint patraukti tiek jaunimo, tiek vyresnės auditorijos akį. Žinoma, profiliai skirtingi, todėl turinys ir priėjimas turi būti pritaikyti.
Be abejo, personalizavimo, asmeninio dėmesio temos išlieka tokios pačios svarbios rinkodaroje. Jei dar neintegravote jų, pagalvokite, kaip suasmeninti prekės ženklą, kaip personalizuoti turinį ir paskirstyti jį tikslingai savo klientų segmentams.