Kas madinga 2021 metais Facebook ir Instagram

2021-ieji „Instagrame“ ir „Facebooke“: ko kam tikėtis ir kas kaip bus populiaru

Jau rašiau apie bendrąsias prognozuojamas 2021-iesiems skaitmeninėje erdvėje, o šį sykį – apie Lietuvoje populiariausius „Instagram“ ir „Facebook“.

„Live“ transliacijos išliks aktualios

2020-aisiais tiesioginės transliacijos „Facebooke“ ir „Instagrame“ augo ir nedvejojama, kad ir 2021-aisiais išliks aktualios ne tik virtualiems renginiams, bet ir įvairiems pristatymams, mokymams. Tai ypač aktuali funkcija anonsuojant renginį, naują leidinį. O „Facebooko“ grupėse tokia transliacija sukuria išskirtinumą.

„Facebook“ grupių populiarumas

Kad jau kalbame apie grupes – jų populiarumas neslūgs. Šiuo metu jau yra daugiau nei 10 mln. grupių visame socialiniame tinkle, ir tuo „Facebookas“ turi pranašumą prieš savo jaunesnę sesę/brolį „Instagram“. Ką veikti verslams su grupėmis – išsamiai aprašiau ir pasiūliau idėjų.

Grupė, skirta diskutuoti apie socialinius tinklus

„Reels“ užkariavimas ir karuselės

Jei norėjote prisijaukinti kūrybingų filmukų kūrimą, 2021-ieji tam puikiai tiks. „Instagramas“ ir toliau aukščiau nei kitus formatus iškels „Reels“. Tačiau ne ką prastesnis pasirinkimas bus ir karuselės formatas arba IGTV, jei galite sukurti daugiau vaizdo turinio.

Smulkieji verslai toliau džiaugsis „Facebooku“

Manoma, kad nedideliems verslams, amatininkams, kūrėjams „Facebookas“ išliks geru pardavimų kanalu. Ypač, kai baigsis „Facebook“ shop atnaujinimai ir smulkieji verslai galės prekiauti platformoje dar patogiau. Žinoma, niekada nesikliaukite tik socialiniais tinklais. Jūsų tinklapis ar elektroninė parduotuvė yra tvaresnis ir ilgalaikis sprendimas.

„Hashtagai“ taps svarbūs „Facebooke“?

„Hashtagų“ tema mane domina, apie tai rašiau ne sykį. Kaip, pavyzdžiui, kuriuose socialiniuose tinkluose juos išties rašyti. Kai kurie teigia, kad „Facebooke“ jų svarba 2021-iaisiais didės. Paties socialinio tinklo žingsniai tai rodo, tad bus įdomu pamatyti, kokia tiksliai forma ir kaip tai veiks.

„Etro“ prekės ženklo filtrą naudojanti „influencerė“

Verslų sukurti filtrai „Instagrame“

Filtrai, nepaisant įvairių bandymų „apsivalyti“, išgryninti turinį, padaryti jį kuo natūralesnį, visgi išlieka „top“, net ir sukurti verslų. „Instagrame“ bendrai verslų sukurtus filtrus yra naudoję daugiau nei 1 mlrd. vartotojų.

Remtasi mano, socialmedia.com, influencermarketing.com prognozėmis.

Buvo įdomu? Sureaguokite ir skaitykite susijusius įrašus:

Kaip vertinate šį įrašą?
  • Įdomu
  • Jau žinojau
  • Pritaikysiu
Veiksmai
Deimantė Bagdanavičienė
Bendraukime8 671 81779
Slapukų žinutė

Nėra nieko „skaniau“ už mūsų „slapukus“. Be jų mūsų svetainė nevalgoma. Sužinokite receptą.

Įvyko klaida. Bandykite vėliau.