Ar verta TikTok rengti influencerių kampanijas

„TikTok“ šokis su verslu: ar verta investuoti į „influencerių“ rinkodarą

„TikTok“ populiarumas neslūgsta, nepaisant skandalų ir šios programėlės uždraudimo kai kuriose šalyse. Turinio kūrėjams čia patinka – organinis pasiekiamumas kol kas puikus ir net neturint didelės auditorijos greitai gali paskleisti „viral“ įrašą. Kuo verslams šis socialinis tinklas gerai? Jei jūsų auditorija čia veikia, tai yra, jaunimas, rekomenduojama, jei ne patiems kurti turinį, tai atiduoti sklaidos galimybę „influenceriams“.

Jei jums aktualu, kas yra šis socialinis tinklas:

O jei esate verslas ir galvojate, ar kurti čia turinį:

„Influencerių“ rinkodara, ypač „TikToke“ aktuali verslams tuo, kad ši programėlė labai orientuota į madas ir į specifiškai jauną auditoriją. Jei įmonė linkusi į korporatyvinį stilių, neturi savo komandoje jaunų arba jaunimo madas, žargoną ir kt. perprantančių asmenų, „TikTokas“ jums gali būti per gilus liūnas.

Todėl pasirinkdami tinkamus „influencerius“ gausite reikiamą dozę šlovės ir sklaidos.

„Tiktok“ programa vis dar auga

Ši platforma veikia kitaip nei esami socialiniai tinklai. Jos algoritmas palankus net ir verslams, bet ypač – asmeninėms anketoms. Dėl savo algoritmo turinys sklinda gerokai plačiau nei „Instagrame“ ar  tuo labiau „Facebooke“, todėl jei tik pastebimas įrašo potencialas, jis gali lengvai pasiekti milijoninę auditoriją.

Algoritmas įrašą iškelia bangomis: – didesnė banga-atslūgimas-banga-atslūgimas. Taip pat, kuo daugiau įrašų peržiūrėsite su tuo pačiu „hashtagu“, tuo labiau ir kitą sykį jums siūlys naujus įrašus su tuo pačiu „hashtagu“. Vartotojai seka populiariausius „hashtagus“ ir dažnai kopijuoja vieni iš kitų.

„TikToko“ reklama nebrangi

Jei planuojate investuoti į produkto/paslaugos reklamą, apgalvokite ir influencerių rinkodarą „TikToke“. Tai sąlyginai nebrangu, nes nedaug prekių ženklų užsako reklamą pas šios platformos kūrėjus.

Surasti kūrėjus galite naudodamiesi pačios platformos įrankis. Jums pasiūlys potencialius kūrėjus pagal jūsų nurodytas domėjimosi sritis, vietą ir pasiekiamumą.

Kad susidarytumėte vaizdą, pasidomėkite Charli D’Amelio profiliu, ji yra 2020 m. pabaigos duomenimis, populiariausia kūrėja „TikToke“.

Ką stebėti renkantis kūrėją?

Koks įsitraukimas į jo turinį, kaip dažnai viešina turinį (bent kartą per dieną – pageidautina).

Kaip matuoti „influencerių“ marketingo kampanijos rezultatus?

Kampanijai įvykus, žinoma, analizuokite rezultatus.

„TikToke“ jums bus aktualūs šie duomenys:

Visos įrašų peržiūros, visi įrašų „like“ ir komentarai

Vidutinis įsitraukimas

Visi pasidalijimai ir vidutinis „hashtagų“ pasiekiamumas

Nuorodos paspaudimai BIO

Kiek kartų spaustas „replay“ mygtukas

Kiek konkrečiai sukurta įrašų naudojant jūsų pasirinktą dainą

Kiek sukurta unikalių įrašų naudojant jūsų pasirinktą „hashtagą“.

Sėkmingų kampanijų šiame vis dar banguojančiame socialiniame tinkle.

Kaip vertinate šį įrašą?
  • Įdomu
  • Jau žinojau
  • Pritaikysiu
Veiksmai
Deimantė Bagdanavičienė
Bendraukime8 671 81779
Slapukų žinutė

Nėra nieko „skaniau“ už mūsų „slapukus“. Be jų mūsų svetainė nevalgoma. Sužinokite receptą.

Įvyko klaida. Bandykite vėliau.