Dinamiškasis „Instagramas“ – ar daug apie jį žinome? Algoritmai kinta, sulaukiame atnaujinimų, vartotojai trina paskyras, prisijungia nauji. 2021-ųjų „Instagramo“ statistika rodo: KASDIEN paviešinama maždaug 95 mln. įrašų*. Net jei skelbiate turinį ne kasdien, prisidedate prie šių milijonų. Klauskite savęs kaskart prieš viešindami „Instagrame“ įrašą – kas iš to? Ką tai papasakos naujo sekėjams, kaip pristatys prekės ženklą? Ar sukels kokią nors emociją, paskatins veiksmą? Įrašas be idėjos nevertas patekti tarp 95 milijonų.
53 minutės – tiek laiko vidutiniškai „Instagramo“ programėlėje praleidžia vartotojas. Kone valanda. Išskirsčius šią valandą per dieną, atrodo nebe taip intensyvu. Tačiau ką vartotojas išvys savo sraute? Atminkite, kad įprastai vartotojas, atsidaręs programėlę, pirma žiūrės „stories“. Paskui – srautą, gal „Explore“ skiltį, kartais – atskirus profilius, kurių pasiilgo, domisi atidžiau. Tai reiškia, kad turite pasirūpinti įdomiais „stories“. Ir kad jie patektų į sekėjo regos lauką.
Verslams tai gerokai sudėtingiau nei pavieniams turinio kūrėjams. Apie 76 % verslų naudojasi „Instagramu“ skelbti apie save ir savo pasaulį keičiančias paslaugas ar produktus. Jei esate vienas jų – jums nereikia tapti „influenceriu“, kad jūsų turinio pasiekiamumas būtų geresnis. Jums reikia atrasti savo auditorijos susidomėjimą iš jūsų perspektyvos. Tai reiškia – ne vien grūsti savo produktus, rodyti juos prie sienelės, ant upės kranto ir fotostudijoje. Jums reikia į savo prekę ar paslaugą pažvelgti plačiau. Out of the box.
„Bolt“ pandemijos metu kalba apie emocinę sveikatą:

Prekybos centras dalijasi ne tik akcijomis, bet ir naudingais patarimais:

Kojinių gamintojas – apie keliones ir istorinius ŽINGSNIUS:

Gali daugiau?
*Visi duomenys – agentūros „Squarelovin“.