Gallo Įtikinimo meistrystė

Kūrybiškumo dviračio antrą sykį neišrasi (C. Gallo knygos apžvalga)

Carmine Gallo knygos „Penkios žvaigždutės. Komunikacijos paslaptys: įtikinimo meistrystė“ apžvalga, „Tyto alba“, iš anglų k. vertė Rūta Montvilienė.

C. Gallo sužavėjo mane savo pirmąja verstine knyga „Storytelling. Pasakojimo meistrystė“, ją irgi apžvelgiau. Tačiau kaip ten sako – tęsinys niekada neprilygs pirmam filmui. Man šįkart tai pasitvirtino.

Knyga „Penkios žvaigždutės. Komunikacijos paslaptys: įtikinimo meistrystė“ tikrai nėra prasta. Ji parašyta (ir išversta Rūros Montvilienės) taip pat gaiviai ir patraukliai kaip pirmoji. Turinys nekomplikuotas ir suprantamas, jį galima taikyti praktiškai. Tačiau autorius pats save kartoja antroje knygoje, ir deja, pakartoja dar ir daug kitų knygų apie verslininkus, įkvepiančius kalbėtojus, lyderius ir kitus TOP asmenis.

Atrodo – neįmanoma, kad apsieitume knygoje apie kūrybišką be Steve’o Jobso, Pablo Picasso, ko nors iš „Microsoft“, „Airbnb“ ar „Google“ sėkmės istorijos. Kad ir kokie puikūs, inovatyvūs, sumanūs minėti ir knygoje dar sykį pašlovinami žmonės bei kokios puikios pasaulinės kompanijos, na, bent jau man, įgriso vis tos pačios istorijos. O dažnai ir papasakotos jos labai panašiai.

Jei jūs nieko nežinote apie savęs pristatymą auditorijai, prezentacijų kūrimą, viešąjį kalbėjimą – pirmyn, jums bus įdomu, nuolat užsirašinėsite pastabas, ir išūžite apie šią knygą draugams ausis.

„Kad suprastumėte, kaip istorijų pasakojimas kuria penkių žvaigždučių vertas patirtis, pirmiausia turite suprasti savivertės ir savigarbos psichologiją. Įkvepiantys lyderiai padeda žmonėms pasijusti gerai. Jei galite pakelti žmogaus savivertę, pelnysite jo susižavėjimą ir ištikimybę“. 171 p.

C. Gallo

Jei nesate skaitę pirmos į lietuvių kalbą vertos C. Gallo knygos, skaitykite šią naują. Ji neerzins, jei nedaug skaitote „sėkmingų lyderių“ vadovėlių ir panašios literatūros. Nieko su ja blogo – pati perskaičiau iki pabaigos dėl profesinių sumetimų. Nepaisant daugiausia girdėto turinio, pati knygos struktūra yra patraukli, jau išmėginta anoje knygoje. Kam išradinėti dviratį, jei pirmas važiuoja – turbūt galvoja C. Gallo.

Visgi jei tikime, kad kartojimas – mokslų motina – tada pakartoti tokius dalykus kaip: pristatymo skaidrėse turi būti kuo mažiau teksto, geriausia – nuotraukos, kad geriausia pasakoti istoriją, o ne faktus, kad turime siekti empatiško santykio su auditorija, jei norime parduoti savo idėją ir pan. – gal ir nekenksminga. Tačiau jau taip įkyrėję…

C. Gallo naujausia knyga verta citavimo „LinkedIne“ ar tose pačiose skaidrėse, bet ar ji padarys perversmą kaip „Google“ ar „Apple“?

Daugiau su komunikacija, kūrybiškumu ir rinkodara susijusių knygų apžvalgų rasite apačioje tarp susijusių įrašų.

Kaip vertinate šį įrašą?
  • Įdomu
  • Jau žinojau
  • Pritaikysiu
Veiksmai
Deimantė Bagdanavičienė
Bendraukime8 671 81779
Slapukų žinutė

Nėra nieko „skaniau“ už mūsų „slapukus“. Be jų mūsų svetainė nevalgoma. Sužinokite receptą.

Įvyko klaida. Bandykite vėliau.