Ką daryti norint geresnio pasiekiamumo Linkedin

„LinkedIn“ turinys: kaip pasiekti didesnį įsitraukimą (statistika) 💯

Tai 100-asis įrašas šiame tinklaraštyje. Ir aš pirmą kartą panaudojau „emoji“ šiame tinklaraštyje. Džiaugiuosi, jei šis įrašas – jūsų pirmasis, o jei nebe pirmas – šypsausi iš pasitenkinimo. „LinkedIn“ – tikrai daugiau nei darbo paieškos socialinis tinklas. Laimei, tą supranta ir mūsų rinkos vartotojai. Kaip čia pagerinti turinio sklaidą? Keletas įžvalgų, paremtų statistika.

1. Reguliariai, bet ne per dažnai. Taip, „LinkedInas“ niekuo neišskirtinis – jei komunikuojate šiame tinkle, darykite tai nuosekliai, be didelių pauzių. Tačiau, kaip rodo tyrimai, per dažnas įrašų tiražavimas gali pakenkti. Pastebėta, kad paskyros, kurios paskelbia daugiau nei 50 įrašų per mėnesį (oho!), sulaukia vidutiniškai 26 įsitraukimų vienam įrašui. Tos, kurios paskelbia tarp 30–50 įrašų, vienas turinio vienetas sulaukia 56 įsitraukimų. O tie, kurie viešina iki 30 kartų – gauna net dar daugiau įsitraukimo į jų turinį. Taigi – geriau apgalvota strategija, nei nuolatinis plepėjimas.

2. Robotizuoti procesai. Aktyvūs „LinkedIno“ vartotojai pastebėjo, kad jei jie naudojasi turinio planavimo ar kitomis programomis, kurios automatizuoja procesus, įrašų pasiekiamumas sumažėja. Kaip ir dauguma socialinių tinklų, „LinkedInas“ tikisi realių žmonių bendravimo, o ne robotų susirinkimų. Kad ir kaip tai ironiškai skambėtų kalbant apie virtualią bendruomenę.

3. Nebrukite. Kad ir kaip norisi parduoti naujus kursus ar įdėti nuorodą į el. parduotuvę, susilaikykite bent kelis kartus. Pardavimų turinys atstumia ir nekuria tiesioginės vertės. Juk į „LinkedIną“ atėjau diskutuoti, paskaityti rinkos naujienų ar kitų protingų žmonių istorijų, o ne nusipirkti iš pirmą kartą į sieną papuolusio kolegos draugo elektroninę knygą „Kaip išsimiegoti per 2 valandas“. Nors gal knyga ir gera.

4. Vizualus turinys. Taip, mes greičiau įsimename vizualizuotą, o ne sudėtingai parašytą turinį. Mus labiau patraukia judantis, o ne statiškas vaizdas. Klasika, ir nieko naujo. Todėl šį žinojimą perkelkite į turinio planavimą. Iliustruoti įrašai gauna 94 % daugiau peržiūrų.

5. Dalijuosi tik savo turiniu. Klaidinga būtų dalyvauti vakarėlyje, ir kalbėti tik apie save, nieko neklausiant kitų. Nemandagu ir netinkama. Taip ir „LinkedIne“, jei norite geresnės sklaidos, rekomenduojama dalytis kitų vartotojų turiniu.

Daugiau įžvalgų apie šį socialinį tinklą – apačioje tarp susijusių įrašų.

Kaip vertinate šį įrašą?
  • Įdomu
  • Jau žinojau
  • Pritaikysiu
Veiksmai
Deimantė Bagdanavičienė
Bendraukime8 671 81779
Slapukų žinutė

Nėra nieko „skaniau“ už mūsų „slapukus“. Be jų mūsų svetainė nevalgoma. Sužinokite receptą.

Įvyko klaida. Bandykite vėliau.