SVARBU: aš nedirbu nei „Facebookui“, nei „Instagramui“ ir jokių techninių klausimų dėl paskyrų (slaptažodžių, užgrobimo, ištrynimo, užblokavimo ir pan.) nesprendžiu. Šiame įraše jūs sužinosite, kaip gauti pagalbą. Aš jos neteikiu.
Atminkite, kad nėra jokių telefono numerių ar el. pašto adresų, kuriais būtų galima tiesiogiai kreiptis į socialinio tinklo atstovus ir gauti asmenišką atsakymą.
Jei „Instagrame“ jums iškilo techninių problemų, jūs turite naudotis jų pagalbos centro forma. Priešingai nei „Facebookas“, „Instagramas“ „live chat“ neturi.
Kaip susisiekti su „Instagram“ administracija naudojantis telefonu
Prisijungę prie savo paskyros mobiliojoje programėlėje paspauskite apačioje dešinėje profilio nuotrauką.
Pasirinkę viršuje meniu, paspauskite settings. Pamatysite punktą „help“.
Paspauskite jį. Pasirinkite report a problem. Pasirinkę temą trumpai parašykite savo klausimą, pridėkite vaizdinę medžiagą.
Atsakymas gali būti pateiktas per parą, o gali tekti jo laukti ir mėnesį ar kelis. Kantrybės.
Kol laukiate atsakymo, panagrinėkite dažnai užduodamus klausimus apie šį socialinį tinklą.