Facebook reklamos nustatymai

5 klaidos užsakant mokamą reklamą „Facebooke“ ir „Instagrame“

Klaidų ir kliūčių neišvengsime, jei imamės ko nors daryti. Neklysta tas, kuris nedaro, tiesa? Priimkite šiuos punktus kaip draugiškus patarimus. Šį kartą turinys skirtas pradedantiems dirbti su mokama reklama.

1. Vis ta pati auditorija. Atrodo, radote auksinę auditoriją, ir pirkdami reklamą renkatės vis ją. Iš pradžių viskas dažniausiai atrodo gerai, bet ilguoju laikotarpiu pajusite, kad reklama nebeatneša gerų rezultatų. Todėl, kad verdate savo sultyse. Rekomenduoju savo tikslinę auditoriją suskirstyti į segmentus ir skirti reklamų turinį konkrečiai joms.

2. Per plati/per siaura auditorija. Štai čia prireikia anksčiau įvardyto patarimo praplėtimo: nepakanka turėti 1 auditorijos apsibrėžimo. Reikia kelių, keleto, priklausomai nuo jūsų projekto.

Tačiau aktualu tinkamai pasverti kiekvienos tikslinės auditorijos segmento svorį. Formuodami auditorijas rinkitės ne tik demografinius (amžius, lytis, gyvenamoji vieta), bet ir psichografinius rodiklius (kuo domisi, ką seka, ką veikia laisvalaikiu, kur lankosi…).

„Facebookas“, „ Instagramas“ leidžia rinktis labai įvairius parametrus ir prognozuoja, kokio dydžio auditoriją apims. Pavyzdžiui, 1000–3000 dydžio auditorija net ir Lietuvos rinkoje menka. Nebent orientuojatės į konkretaus miesto konkrečius rajonus, gatves. Vidutiniškai vieną auditoriją galėtų sudaryti nuo 10 tūkst. potencialių akių porų. „Facebookas“ leis pasiekti maksimaliai 1,8 mln. pilnamečių vartotojų šiame tinkle ir jo dukterinėje įmonėje „Instagram“. Iš viso, 2021 m. rugpjūčio duomenimis, „Facebooku“ Lietuvoje naudojasi 2,025 mln. vartotojų, „Instagramu“ – 794 tūkst.

3. Tik amžius. Klaidinga būtų formuojant auditoriją rinktis tik demografinius rodiklius, tai yra amžių, miestą, lytį. Nors jei esate visiškai pradedantis asmuo, kuris tik pažindinasi su reklama, padarykite bent tai. Atminkite, kokie yra amžiaus rėžiai šiose platformose: 18–24, 25–34, 35–44, 45–54, 55–64, 65+ metų. Todėl protingiau rinktis auditorijas pagal tokias grupes, pavyzdžiui 25–44, o ne 23–45 metų. Nebent turite argumentų, kodėl reikia būtent tokių skaičių.

Nustatydami reklamos rodiklius atkreipkite dėmesį ir į lytį. Naudokite biudžetą prasmingai. Jei parduodate tik moterims skirtus daiktus, vyrų auditorija jums nereikalinga, nebent formuosite žinutę kreipdami akcentą būtent vyrų auditorijai. Tačiau tada rekomenduoju kurti reklamą atskirai per „Ads Manager“ įrankį, kad ji nebūtų matoma jūsų esamai moteriškai auditorijai.

Tie, kas jau paleidę bent keletą reklamų, nerkite į „interests“ skiltį. Ten rasite įvairių kampų, pjūvių, kurie apibūdins jūsų auditoriją: nuo tėvų, auginančių konkretaus amžiaus vaikus, iki sužadėtinių ar konkrečios sporto šakos gerbėjų.

4. Mirusi paskyra. Pinigus mokamai reklamai tiesiog deginsite, jei jūsų socialinio tinklo paskyra yra neaktyvi. Tas pats galioja ir tinklapiui, jei į planuojate ten nukreipti esamą auditoriją ar naujus smalsuolius. Palaikykite paskyros aktyvumą, ir ypač prieš planuodami mokamą reklamą.

Jei atrodys, kad jūsų veikla padarė pauzę, vartotojams bus sunkiau įsipareigoti: paspausti paskyros „like“, parašyti užklausą dėl paslaugos. Tinklapyje, jei rašote tinklaraštį, paruoškite naują įrašą. Peržiūrėkite, ar nelikę senų šventinių sveikinimų.

5. Tyla. Gerai, reklama paleista ir patvirtinta, imate gauti taip laukto didesnio dėmesio. Tačiau kaip tyčia išvykote atostogų, arba esate užversti darbais. Visgi negerai, ar ne? Neturite laiko operatyviai reaguoti į komentarus, užklausas ar skambučius. Visada apskaičiuokite, kad kurdami reklaminę kampaniją turėtumėte ne tik laiko, bet ir interneto ryšį reaguoti į jūsų paslaugas ar prekes akis įsmeigusius potencialius klientus.

Tai tik keli patarimai, skirti pradedantiesiems. Norite daugiau? Sureaguokite žemiau, ir pasidalysiu naujomis įžvalgomis.

Norite savo paskyros audito? Parašykite.

Kaip vertinate šį įrašą?
  • Įdomu
  • Jau žinojau
  • Pritaikysiu
Veiksmai
Deimantė Bagdanavičienė
Bendraukime8 671 81779
Slapukų žinutė

Nėra nieko „skaniau“ už mūsų „slapukus“. Be jų mūsų svetainė nevalgoma. Sužinokite receptą.

Įvyko klaida. Bandykite vėliau.