3 klaidos užsakant perkant reklamą „Instagrame“

Išgyventi be mokamos reklamos sudėtinga, nebent esate didelis influenceris, arba kuriate nišinei auditorijai, kuri iš lūpų į lūpas perduoda apie jus žinią. Jei neatitinkate šių kriterijų, pasidomėkime, kokios dažnos klaidos užsakant mokamą reklamą „Instagrame“.

Šis įrašas skirtas pradedantiems.

1. Neturite aiškaus tikslo.

„Instagrame“ galite kelti šiuos reklamos tikslus:

  • Padidinti lankomumą tinklapyje
  • Pakelti įsitraukimą konkrečiame įraše
  • Bendrai skleisti žinią apie savo prekių ženklą/veiklą
  • Didinti pardavimus arba mobiliosios programėlės vartotojų skaičių
  • Didinti vaizdo įrašo peržiūras
  • Gauti privačių žinučių (PM/DM) arba kontaktų (lead generation) ir pan.

Norint padaryti „kažką“ „Instagrame“ išties reiškia „nieko“. Tiesiog bendradarbė padarė gražią nuotrauką, todėl ir paspaudžiau „boost“. Draugė sakė, kad verta reklamuotis savaitgaliais, todėl taip ir darau. Kaip galime nueiti į tikslą B, kai nežinome, kur ta vieta yra?

Taigi prieš kiekvieną naują kampaniją išsikelkite aiškų tikslą. Nesirinkite bet kurio tikslo, nereikia ir nuolat dubliuoti reklamų esą taupant laiką.

Geros reklamos pavyzdys. Kūrybiškai pristatomas renginys, į kurį kviečiama įsigyti bilietus. CTA (call to action/skatinimas veikti) LEARN MORE.

2. Bandote parduoti bet kam.

Be abejo, pardavimai dažnai būna pagrindinis verslų tikslas. Nieko stebėtino, bet. Didžiausia klaida yra užsakyti rodyti reklamą su CTA PIRKTI „neapšildytai“ auditorijai.

Tokie vartotojai gal net nėra girdėję apie jus, o ką jau kalbėti, jei parduodate inovatyvų produktą, arba paslauga gana nauja rinkoje. Vartotojams pirmiausia reikia apie jus išgirsti, susidomėti, įgyti pasitikėjimą. Tikėtis pardavimo veiksmo jūs galite iš esamos auditorijos, kuri jus seka, ar bent yra mačiusi sykį ar kelis edukacinį, informacinį ar su produktu susietą pramoginį turinį.

Pavyzdžiui, užsakydami reklamą „Ads Manager“ rinkitės auditoriją, kuri susieta su paskyra (connections-people who are connected to) arba rinkitės jūsų sukurtos mobiliosios programėlės naudotojus (people who used your app).

3. Neišbaigtas vizualas ir/arba tekstas.

Klaidos tekste, netinkamai parinkti „hashtagai“, nekorektiškas turinys, neskoningas, arba neryškus vizualas – ar dažnai pastebite tokias klaidas reklamose? Kaip svarbus aiškus tikslas, taip svarbu nedviprasmiškas vizualas (maketas, nuotrauka ar koliažas, vaizdo įrašas) ir tikslus prierašas.

Netvarkinga, neaišku, marga… Tiesiog neverta mesti pinigų. Nesitikėkite, kad jūsų nepažįstantis vartotojas ims ir analizuos, ką jūs čia parašėte.

Ypač tai aktualu reklamose, kurios bus rodomos „stories“ pozicijoje. Teksto atvaizduota bus nedaug, o vartotojai tikrai neskuba spausti „pamatyti daugiau“. Tad reklamos (kuri nebūtinai turi parduoti) tekstas turėtų būti išgrynintas.

Tai reiškia: atsisakykite nebūtinų žodžių, perteklinių frazių, o vizualas tegu būna tikslus, pratęsia jūsų prekių ženklo idėją.

Įdomu sužinoti daugiau apie mokamą reklamą socialiniuose tinkluose? Spauskite reakciją, kad galėčiau pasidalyti daugiau. Apačioje rasite susijusių tekstų.

Kaip vertinate šį įrašą?
  • Įdomu
  • Jau žinojau
  • Pritaikysiu
Veiksmai
Deimantė Bagdanavičienė
Bendraukime8 671 81779
Slapukų žinutė

Nėra nieko „skaniau“ už mūsų „slapukus“. Be jų mūsų svetainė nevalgoma. Sužinokite receptą.

Įvyko klaida. Bandykite vėliau.