kada viešinti Instagram įrašus

Kada geriausia skelbti įrašus „Facebooke“, „Instagrame“?

Jei tik žinočiau, kada nusipirkti laimingą loterijos bilietą, būčiau milijonierius. O gal net milijardierius, nes viskas suveiktų ne vieną sykį. Norite žinoti, kada geriausia skelbti įrašus „Facebooke“ ir „Instagrame? Turbūt norite laimėti milijoną naujų sekėjų, „like“ ir pripažinimą socialiniuose tinkluose. Nesmerkiu! 

Norėčiau parašyti unikalią formulę, bet negaliu. Tačiau pasidalysiu vertinga informacija, kuri leis atsirinkti, kas tinka jums. Neverta pasitikėti bendrosiomis statistikomis, kurios rodo kad ir tūkstančių paskyrų pasiekiamumą ar įsitraukimą į turinį pagal skelbimo laiką. Tai bendra, ir dažniausiai tiriama JAV rinka, todėl visiškai neaktualu Europai. Žiūrėkime, ką žinome apie savo asmeninę statistiką.

Kalbėsiu bendrai apie „Facebooką“ ir „Instagramą“, nes tai susijusios įmonės („Instagram“ yra dukterinė „Facebook“ / „Meta“ įmonė) ir jų naudojimosi principai gana panašūs.

  1. Nuspręskite, ar planuojate užsakyti įrašui mokamą reklamą, ar skelbti tik organiškai (be reklamos). JEI skelbsite ORGANIŠKAI:
  1. atsižvelkite į savo asmeninės verslo paskyros statistiką. „Instagrame“: Insights-Total followers-Most active times (žr. apačioje). Spauskite ant savaitės dienų ir žiūrėkite, kada jūsų sekėjų prisijungia daugiausia. Įprastai tai būna vakarai nuo 21 val. O gal jūsų atveju kitaip?„Facebooke“: Insights-Posts-When your fans are online. Atkreipkite dėmesį į laiko juostą. Jums reikės „išversti“ laiką į Lietuvos ar tos šalies, kurioje vykdote veiklą.
  2. atkreipkite dėmesį, ar šiuo metu nevyksta svarbių įvykių: politinė aktualija, šventė, garsiai nuskambėjęs kriminalas. Peržvelkite naujienų portalus, kad įsitikintumėte, kad nėra „karštų“ temų. Socialiniai tinklai, kai vyksta kas nors aktualaus, linkę skirti dėmesį būtent tokiam turiniui, įskaitant pasidalijimams iš žiniasklaidos kanalų. Įkėlę ką nors visai kito, galite būti nepastebėti.
  3. ar jūsų įrašui svarbus paros laikas? Kalbate apie pusryčius ar vakarinę rutiną, o gal savaitgalio pramogas? Derinkite logiškai pagal turinį.
  4. dažnai pramoginiu turiniu mėgstama dalytis vakarop, ypač tokiu, kuris orientuotas į įsitraukimą (komentavimas, dalijimasis…). Visgi jei turinys įdomus, į jį reaguos bet kuriuo metu. Na, galbūt naktį nelabai, nebent jūsų auditorija – naujagimių tėvai ar dirbantys neįprastu grafiku.

2. JEI planuojate įrašui užsakyti ir MOKAMĄ reklamą:

  1. taisykių mažiau. Valio! 
  2. tiesiog leiskite ar suplanuokite įrašą su „Creator Studio“ įrankiu padoriu laiku.

BONUS: neskelbkite daugiau nei 1 įrašo per parą. Nebent esate tikri, kad jūsų auditorija to ištroškusi. Išnaudokite „stories“, jei turite ką pasakyti daugiau. 

Kaip vertinate šį įrašą?
  • Įdomu
  • Jau žinojau
  • Pritaikysiu
Veiksmai
Deimantė Sraute
Bendraukime8 671 81779
Slapukų žinutė

Nėra nieko „skaniau“ už mūsų „slapukus“. Be jų mūsų svetainė nevalgoma. Sužinokite receptą.

Įvyko klaida. Bandykite vėliau.