Komentarai socialiniuose tinkluose: kokiais atvejais trinti

Socialiai tinklai tiesiog sutverti bendrauti, diskutuoti, rašyti nuomones ir komentarus. Tai neišvengiama, todėl jei svarstote komunikuoti ir tiesiog blokuoti komentarus – geriau net nepradėkite darbo. Tačiau būna juk išimčių iš taisyklių?

Atvejai, kada komentarus iš socialinių tinklų platformų reikėtų trinti:

  • komentaro turinys objektyviai klaidingas, skleidžiama tiesos neatitinkanti informacija
  • nepaisoma etikos (keikiamasi, įžeidinėjama, grasinama)
  • asmuo dalijasi objektyviai neteisingais duomenimis, nukreipia į klaidinančius šaltinius
  • kursto rasinę, socialinę ir kt. nesantaiką
  • skatina kenkti, žaloti kitus žmones 
  • komentaras visiškai neatitinka temos ir yra „spaminis“ (įsigykite paskolą, numečiau 50 kg išgėrusi šių žolelių, paveldėjau Maroko princo turtus…).

Funkcijos, kurios gali praversti susidūrus su piktybišku elgesiu (naudokitės „appsais“ telefone, kad pasiektumėte visas funkcijas:

  • „Facebooke“ apriboti komentavimo dažnumą
  • „Facebooke“ paslėpti komentarą (hide)
  • „Facebooke“ blokuoti vartotoją (kritiniais atvejais) (block user)
  • „Instagrame“ apriboti vartotojo veiklą jūsų profilyje (restrict account)

„Instagrame“, „Facebooke“ taip pat galite pranešti (report comment) apie netinkamą komentarą (tiesa, mažai naudos, jei turinys lietuviškas).

Kaip vertinate šį įrašą?
  • Įdomu
  • Jau žinojau
  • Pritaikysiu
Veiksmai
Deimantė Sraute
Bendraukime+370 671 81 779
Slapukų žinutė

Nėra nieko „skaniau“ už mūsų „slapukus“. Be jų mūsų svetainė nevalgoma. Sužinokite receptą.

Įvyko klaida. Bandykite vėliau.