„LinkedIn“ pamokos: kaip elgtis ir ko vengti šiame socialiniame tinkle

„LinkedIn“ vartotojų Lietuvoje skaičius perkopė pusę milijono (2022 m. pradžios duomenimis, jų buvo daugiau nei 538 tūkst.). Nors ir ne šuoliais, bet socialinis tinklas po truputį populiarėja ir kai kuriais aspektais įsitvirtina tarp specialistų ir įmonių. 

Ko vengti šiame tinkle, o ką kaip tik daryti, norint gerai važiuoti „LinkedIn“ bėgiais?

Pastovumas. Šventas dalykas yra pastovumas socialiniame tinkle. „LinkedIne“, net jei turite planų jį užkariauti, neperspauskite su turinio kūrimu. Neperženkite 30 įrašų per mėnesį ribos. Daugelis tyrimų rodo, kad keli kartai per savaitę yra optimalus dažnumas. Tačiau Lietuvos rinkoje būsite laikomi aktyvūs, jei paskelbsite po žinią per 1 ar dvi savaites.

Vizualizuokite. Kad ir kokį šmaikštų ar intelektualų tekstą sukurpėte, iliustruokite jį. Maketas, kad ir asociatyvi nuotrauka, jau geriau nei vienišas tekstas. Kad ir puikiai struktūruotas. Vaizdo įrašas irgi gali būti kaip pasirinkimas, bet nebūtinai „LinkedIne“ jis „trendins“. Tiesiog sukurkite maketą, pavyzdžiui, su nemokama grafinio dizaino programa Canva

Jokių programų. Jums nereikia išorinių įrankių, tiesiog skelbkite įrašus tiesiai į platformą nesinaudodami jokios programomis. „LinkedInas“ neturi oficialaus planavimo įrankio, kaip „Facebookas“ turi „Creator Studio“ ar „Business Suite“, todėl ir neieškokite. Kuo mažiau automatizavimo, tuo geriau.

Tik AŠ. Nekalbėkite asmeninėje paskyroje tik apie save. Įvaizdį galima kurti ir per kitų pasidalytą turinį, jūsų įmonės ar autoritetų įžvalgas. Kai kurie komunikacijos strategai netgi teigia, kad pasidalijus vieno turinio vienetu iš savo pozicijos, reikėtų pasidalyti 4 turinio vienetais iš kitų paskyrų. Taip, tai tikrai padės geriau megzti ryšius ir plėsti bendruomenę, tik, manau, aktualu neužgožti ir savęs paties. Visada reflektuokite, kuo dalijatės.

Ne tik parduok. Suprantu, kad visuose socialiniuose tinkluose esame, kad didintume pardavimus. Visgi stenkimės pirma sukurti naudą arba išnaudokite platformą gauti įdomią statistiką apie savo tikslinį vartotoją. Tiesiogiai pardaviminiai įrašai neturėtų viršyti 20 % jūsų skelbiamo turinio.

Kaip vertinate šį įrašą?
  • Įdomu
  • Jau žinojau
  • Pritaikysiu
Veiksmai
Deimantė Bagdanavičienė
Bendraukime8 671 81779
Slapukų žinutė

Nėra nieko „skaniau“ už mūsų „slapukus“. Be jų mūsų svetainė nevalgoma. Sužinokite receptą.

Įvyko klaida. Bandykite vėliau.