Ne taip seniai pradėjote užsakyti reklama socialiniuose tinkluose? Pasidomėkite, kodėl kartais jos nepatvirtinamos, arba jų tvirtinimas užtrunka. Pateikiu ne tik dažnus atvejus, bet ir kaip juos spręsti.
1. Pašalinote įrašą, kuriam užsakyta reklama. Patikrinkite, ar įrašas vis dar egzistuoja. Problemų gali sukelti ir tai, jei pažymėtas produktas buvo ištrintas arba jo nėra prekyboje. Sprendimas: pakeiskite įrašą arba produktus.
2. Pasiekėte biudžeto lubas. Reklama nepatvirtinta, nes pasiektas jūsų anksčiau nustatytas mokamos reklamos biudžetas. Lengvai pakeiskite „spending limit“ „Ads Manager“ nustatymuose.
3. Per maža auditorija. Pasirinkote labai siaurą auditoriją, arba pasirinkote „custom audience“, kurią sudaro iki 1000 vartotojų. Sprendimas: išplėskite auditoriją, pasirinkite kitą tikslinę grupę ar kelias.
4. Reklama atmesta. Priežasčių gali būti įvairių: medicininių, neleistinų prekių reklamavimas, su rūkymu ar svoriu susijęs turinys. Žinoma, gali būti, kad robotas tiesiog suklydo. Atidžiai peržiūrėję taisykles ir įsitikinę, kad reklamos turinys leistinas, apeliuokite sprendimą.
5. Užstrigusi reklama. Sistema informuoja, kad reklama bus patvirtinta per 24 val. Įprastai patikimų „ad accountų“ reklama patvirtinama per kelias valandas. Mano praktikoje yra buvę, kad reklama tvirtinama ilgiau nei parą, nepaisant to, kad joje nieko įtartino nėra ir nebuvo švenčių įkarštis. Jei neskubu, neimkite kurti daugiau reklamų, nes galite susipainioti tarp biudžetų ir tikslų. Tiesiog palaukite iki pusantros paros. Jei nieko neįvyksta – reklamą ištrinkite ir kurkite naują.
Idealiu atveju rekomenduoju planuoti ne tik įrašus, bet ir kampanijas su „Ads Manager“ įrankiu.
Buvo naudinga? Sureaguokite, man tai padeda kurti patrauklų jums turinį.
Related Posts:
- Kodėl [nepatvirtina, atmesta] „Facebook,“ „Instagram“… 833
- Mokama reklama „Facebooke“ ir „Instagrame“: minimali suma,… 708
- 5 klaidos užsakant mokamą reklamą „Facebooke“ ir… 740
- Kaip sukurti „viral“ reklamą (knygos apžvalga) 745
- 3 klaidos [užsakant, perkant] reklamą „Instagrame“ 756
- Tiesioginė transliacija „Facebook“, „Instagram“: kaip turinį… 692
- Kodėl man rodomos tokios reklamos [„Facebook“, „Instagram“]? 601
- Socialinių tinklų „Facebook“, „Instagram“ administravimas:… 808
- Kaip pakeisti „Facebook“ slaptažodį? 732
- Kaip ištrinti komentarą „Facebook“ verslo ir asmeninėje… 793
- „Facebook“ pratybų sąsiuvinis labai žaliems 123
- Kaip pakeisti „Facebook“ paskyros pavadinimą? 488
- „Facebook“ grupė: kokių klaidų išvengti 616
- Kur rasti „Facebook“ reklamos sąskaitas, kaip pakeisti… 648
- Kaip [gauti, surinkti, laimėti] daugiau sekėjų „Instagram“? 325
- Kaip „repostinti“ „Instagram“ įrašą? 666
- Kaip susisiekti su „Instagram“ administracija 716
- 10 argumentų, kodėl nepirkti „Instagram“ sekėjų 765
- 6 [ne, niekada, nereikia] „Instagram“ paskyroje 112
- Kaip ištrinti komentarus „Instagram“ paskyroje 796
- [Kur, Kaip, Kodėl] dingsta „Instagram“ sekėjai 130
- 9 įrankiai patogesniam „Instagram“ valdymui 210
- Kaip veikia „Instagram“ 2022-aisiais? 825
- „Instagram“ BIO magija: kaip ją sukurti ir nesunaikinti 251
- Nuotraukų redagavimo programėlės „Instagram“ ir kitiems… 340
- Kaip parduoti „Instagram“ su „shopping tag“ funkcija 347
- „Instagram“ „hashtagai“: kur juos rašyti (statistika) 423
- Kaip išsaugoti „Instagram“ nuotraukas? 468
- Kaip planuoti „Instagram“ įrašų kalendorių? 473
- [Geriausias, Sėkmingiausias] „Instagram“ įrašo formatas –… 499
- „Instagram“ botai: kas jie ir kodėl jų [nenaudoti, vengti,… 507
- Kaip pagerinti „Instagram“ rezultatus: statistikos analizė… 566
- Kaip ištrinti „Instagram“ paskyrą? 627
- „Instagram“ [stickers, lipdukai]: kada naudoti, kiek per… 857
- Kas yra „Instagram“ „explore“ skiltis ir kaip į ją patekti? 867