instagram-reklamos-atmestos

Kodėl nepatvirtina atmesta „Facebook,“ „Instagram“ reklama? (2 dalis)

Turite biudžetą reklamai, bet koją kiša atmestos reklamos. Pasitikrinkite, dėl ko jūsų reklamos „Facebook“ ar „Instagram“ tinkle gali būti atmestos.

1. Prastos kokybės reklama. Mažai turinio, daug emoji, žymių kompanijų vardai ar logotipai – tai sistema nuskaito ir gali nepraleisti jūsų reklamos. Kampanijoje derėtų vengti „clickbaitinių“ šūkių, skatinimo komentuoti, žymėti draugus. Įtarimų gali sukelti CAPS LOCK parašytos frazės ar ištisi sakiniai. 

2. Politinis turinys. Neišsiplėsiu – turite pažymėti „special ad category“ ir tada mėginti.

3. Pamiršote patvirtinti. Stebitės, kad reklama nepatvirtina? Įsitikinkite, kad paspaudėte „publish“. Kartais kurdami reklamą nepastebime pranešimų apie praėjusį kampanijos pradžios laiką ar netinkamą formatą.

4. Mokėjimo kortelės problemos. Jei matote, kad reklamą ilgai tvirtina arba ji buvo atmesta, pasitikrinkite, kokią kortelę esate priskyrę. Ar nesibaigė galiojimas? Dažnai padeda reklamos sumos nuskaitymas rankiniu būdu.

5. Pasiektas biudžetas. Nustatėte konkretų biudžetą laikotarpiui, kuris buvo išleistas greičiau nei norėjote, kad baigtųsi kampanija. Tą galite išspręsti paskyrę paros biudžetą. Tai ne visada efektyvu, bet pradžioje saugiau.

Buvo naudinga? Sureaguokite, man tai padeda kurti patrauklų jums turinį.

Kaip vertinate šį įrašą?
  • Įdomu
  • Jau žinojau
  • Pritaikysiu
Veiksmai
Deimantė Bagdanavičienė
Bendraukime8 671 81779
Slapukų žinutė

Nėra nieko „skaniau“ už mūsų „slapukus“. Be jų mūsų svetainė nevalgoma. Sužinokite receptą.

Įvyko klaida. Bandykite vėliau.