Kaip veikia „Instagram“ 2022-aisiais?

Žinau, kad vis norime pergudrauti socialinių tinklų algoritmus, kad tik mūsų turinys būtų rodomas aukščiausiai, gautų daugiausia teigiamų reakcijų, taptų „viral“.

Prisipažinsiu – kuo ilgiau dirbu su socialiniais tinklais, tuo mažiau tikiu, kad iš oro galima pralaužti sistemą, per naktį išgarsėti ir pakeisti pasaulį. Tikiu nuosekliu darbu, pastovumu. Žinoma, strategijas keisti verta ir būtina, kai to reikalauja kontekstas arba matome, kad auditorija kinta.

Visgi patenkinkime smalsumą – ką patys „Instagram“ atstovai kalba apie šių metų socialinio tinklo algoritmus.

Jei norite, kad turinys „Instagrame“ būtų pastebėtas:

būkite aktyvūs patys. Algoritmas fiksuoja, kas jums patinka, kokį turinį žiūrite ir įsitraukiate;

įsitraukite į bendravimą su kitais. Jei su viena ar kita paskyra bendravote pastarąsias savaites ar ilgiau aktyviai, jūsų turinį jai parodys aukščiau nei kitų. Taip pat jūsų komentarai po kitų turiniu reikš gerą santykį su jais;

aktuali įrašo informacija – ne kiek pats turinys, nors jis irgi svarbus (pasirinktas formatas, jei skamba muzika – kokia). Taip pat aktualu, koks įrašo populiarumas, kokybė (vaizdo įraše – pikseliai);

kas viešina – jūsų paskyros kokybė, statusas irgi reikšmingas algoritmui, kai sprendžiama, kaip plačiai viešinti turinį. Kuo būsite aktyvesnis pastarąsias kelias savaites, tuo, tikėtina, turiniui seksis geriau;

„reels“ vis dar karaliauja. Taip, jei labai norite būti pop, montuokite vaizdo įrašus.

Kaip vertinate šį įrašą?
  • Įdomu
  • Jau žinojau
  • Pritaikysiu
Veiksmai
Deimantė Bagdanavičienė
Bendraukime8 671 81779
Slapukų žinutė

Nėra nieko „skaniau“ už mūsų „slapukus“. Be jų mūsų svetainė nevalgoma. Sužinokite receptą.

Įvyko klaida. Bandykite vėliau.