Mokamos reklamos biudžetas „Facebooke“, „Instagrame“

Kada reikia didinti reklamos kampanijų biudžetą „Facebooke“ ir „Instagrame“? Kokia reklama pigiausia? O brangiausia? Pasidalysiu patirtimi ir patarimais. Tačiau atminkite, kad kiekvieno prekių ženklo situacija yra individuali.

Kiek kainuoja reklama „Facebooke“, „Instagrame“?

Tiek kiek skirsite – tai tikrai nuoširdžiausias atsakymas. Rekomenduoju nusimatyti mėnesio biudžetą. Jei dirbsite su specialistu, jis pats galės paskirstyti sumą kampanijoms. Veikiausiai jų bus ne viena.

Kokia reklama pigiausia „Facebooke“?

Reklamos kaina priklauso nuo nustatymų, pasirinkto tikslo, įsitraukimo į ją. Žiūrint visiškai iš techninės pusės, pigiausia yra vaizdo įrašo reklama, nes skaičiuojama už kelių sekundžių peržiūras. 

Kokia reklama brangiausia „Facebooke“?

Įprastai brangiausios kampanijos, kurių tikslas – pardavimas. Už išvedimą iš socialinio tinklo reikia susimokėti. Optimaliausia ir saugiausia išmėginti yra „engagement“/įsitraukimo tipo kampanijas, kurių tikslas – įsitraukti į turinį. Žinoma, šias kampanijas galite užsakyti ir produktams.

Kas verčia didinti reklamos biudžetą socialiniame tinkle?

Įtemptas reklamos laikotarpis. Prieš šventes, kai daug paskyrų užsako reklamą, algoritmas tai pastebi. Nenustebkite, kad konkuruoti šventiniu laikotarpiu bus sudėtinga. Panašios situacijos gali būti ir visuomenėje kriziniais momentais.

Konkurencinga aplinka. Žengiate į rinką, kuri jau tokia pilna, net braška per siūles. Nesitikėkite prasisukti su minimaliu biudžetu. Kuo daugiau konkurencijos, tuo sunkiau.

Prastas turinys. Taip, paradoksalu, bet jei nieko įdomaus nepasiūlote savo auditorijai įprastai paskyroje, kodėl gi jums turėtų sektis parduoti.

Auditorijos nustatymai. Per siaura arba per plati, bet neįsitraukianti auditorija irgi pakiš koją reklamuojant. Aukso viduriuką rasti nelengva, bet ieškokite.

Vis ta pati auditorija. Nuolat atakuojate vis tą pačią auditoriją. Jei ji nėra masinė, tikėtina, jei jau pabodo jūsų reklamos, ir ima jas arba ignoruoti, arba dar blogiau – blokuoti jus kaip reklamuotoją. Nors išsisaugoti tikslines auditorijas yra protinga, bet rinktis vis tą pačią – ne.

Skurdi reklama. Neskirkite reklamai biudžeto, jei negalite paruošti gero teksto ir vizualinio sprendimo. Jūs pirma turite atidirbti pačią reklamą, kad pasiūlymas atrodytų patraukliai.

Buvo naudinga? Sureaguokite, jūsų reakcijos man padeda tikslingiau kurti turinį. Apačioje – dar daugiau patarimų planuojantiems pirkti reklamą socialiniuose tinkluose.

Kaip vertinate šį įrašą?
  • Įdomu
  • Jau žinojau
  • Pritaikysiu
Veiksmai
Deimantė Bagdanavičienė
Bendraukime8 671 81779
Slapukų žinutė

Nėra nieko „skaniau“ už mūsų „slapukus“. Be jų mūsų svetainė nevalgoma. Sužinokite receptą.

Įvyko klaida. Bandykite vėliau.