Socialiniai tinklai prarastų savo žavesį ir pramoginę funkciją, jei juose nebūtų lipdukų, dar vadinamųjų „stickerių“. Jie naudojami dažniausiai papildyti „stories“. Lipdukas – tai statiškas arba GIF formato (judantis) elementas. „Instagrame“ jų pasiūla didesnė nei „Facebooke“, todėl jei žavitės šiais elementais, norite padaryti apklausą ar testą, viešindami „stories“, darykite tai geriausia per „Instagram“ programėlę. Žinoma, tam tikrą pasirinkimą tikrai turėsite ir viešindami per „Facebook“ programą arba planuodami „stories“ su „Business Suite“ įrankiu.
Kaip surasti lipdukus?
Eikite į programėlę, spauskite ant savo profilio nuotraukos ir kurkite „story“. Pasirinkite norimą vizualą iš savo telefono galerijos, arba fiksuokite dabartinį vaizdą. Tada leiskitės į kūrybinį procesą.
Kokie yra „Instagram“ ir „Facebook“ lipdukai?
„Stickeriai“ nėra vien juokingi paveikslėliai ar komiški užrašai. Tai ir vietos lipdukas „location“, tiek „hashtag“, „mention“ (kitos paskyros pažymėjimas), quiz ir poll (testas ir apklausa), įvykio priminimas „reminder“ ir kiti. Galimybių yra tikrai daug, bet nemėginkite visko sudėti į vieną turinio vienetą ar „stories“ ciklą.
Kiek naudoti lipdukų?
Mano patarimas – neperspauskite su grafiniais elementais, ypač jei jūsų prekių ženklas klasikinis, nuosaikus, orientuotas į verslo klientus. Žinoma, jokios taisyklės ar apribojimų nėra. Tačiau net ir valiūkiškiems, žaismingiems prekių ženklams, manau, pakaktų iki 3 „stickerių“ viename „story“.
Kodėl verta naudoti „stickerius“?
Jie taupo vietą ir yra patogūs vartotojui. Sukūrę „quiz“ vartotojai ne tik pasako savo nuomonę, bet ir mato auditorijos balsų pasiskirstymą. Tai įtraukia ir kelia susidomėjimą, kaip ir langelis klausimams, kuris atveria galimybę kūrėjui bendrauti su sekėjais.
„Instagram“ nuolat atnaujina ir papildo savo „stickerių“ kolekciją, todėl kūrybiškumas gali tiesiog sužydėti. Kitas privalumas – permeskite akimis ypač naujausius „stickerius“, rodomus soc. tinkle. Juos tinklas nori išpopuliarinti, tad dažnai jų naudojimas gali padidinti įsitraukimą arba sklaidą. Aktualu ir teminiai „stickeriai“, pavyzdžiui, skirti Naujiesiems metams, religinėms šventėms, aktualijoms ir kt. Visi vartotojai, paspaudę ant panaudoto šventinio „stickerio“ gali pamatyti, kas jį naudojo ir taip tapti naujais sekėjais.
Tad eksperimentuokite, kurkite ir jauskite saiką – tai geriausias patarimas dailinant „stories“ lipdukais.