Kas yra „Instagram“ „explore“ skiltis ir kaip į ją patekti?

„Instagramas“ – tai ne vien jūsų sekamų paskyrų turinys. Socialinis tinklas mielai siūlo jums naujų paskyrų turinį pagal jūsų pomėgius, įsitraukimą į stebimą turinį, sekamus „hashtagus“. „Explore“ yra viena iš formų surasti naujo aktualaus turinio. O kūrėjams – tai dar viena galimybė prasiveržti į potencialų sekėjų akis nenaudojant reklamos (bet galima patekti ir užsakant ją).

Kas yra „explore“ skiltis „Instagrame“?

Tai nėra atskira turinio forma kaip „reels“ ar „stories“, tai vieta, kurią socialinis tinklas kiekvienam vartotojui suformuoja konkrekčiai pagal jo elgseną ir pomėgius. Ją galite rasite, nepriklausomai nuo to, ar turite asmeninę, kūrėjo ar verslo paskyrą. Paspaudę paieškos laukelį iškart patenkate į „explore“ skiltį. 

Kaip patekti į „explore“ skiltį „Instagrame“?

Kaip minėjau, įrašai čia gali patekti tiek organiškai, tiek gali būti reklamuojami. Norėdami reklamuotis šioje skiltyje „Ads Manager“ tarp placements pasirinkite „explore“.

Jei viliatės patekti be reklamos, siekite, kad vartotojui turinys būtų įdomus, anot algoritmo. Jis turi būti aktualus, populiarus, kitaip tariant, trendinti bent jau tarp siauro rato žmonių.

Išskirtinė „explore“ skiltis tuo, kad sistema parenka turinį beveik vien iš paskyrų, kurių nesekate ir apie kurias nežinote. Tai reiškia – patekus į „explore“ turite galimybę organiškai paauginti sekėjų skaičių. 

Kas lemia, ar įrašas pateks į „explore“?

Svarbiausi reitingavimo veiksniai yra šie:

  • informacija apie įrašą. Kiek populiarus įrašas? Kiek žmonių sureagavo į jį, pakomentavo, bendrino ar išsaugojo įrašą? Kaip greitai žmonės įsitraukė?
  • Jūsų įsitraukimo į paskyrą istorija. Didžioji dalis „explore“ turinio yra iš naujų paskyrų, nors kartais algoritmai įbers žiupsnį turinio iš paskyros, su kuriomis palaikėte ryšius.
  • Jūsų veikla platformoje. Kokį turinį mėgote, komentavote, išsaugojote ar bendrinote anksčiau? Jūsų veikla turi įtakos, ką algoritmas laiko aktualiu jums turiniu!
  • Informacija apie turinio kūrėją. Jei į jūsų paskyrą per pastarąsias kelias savaites naudotojai labai įsitraukė, tai rodo „Instagramui“, kad naujai paskyroje skelbiamas turinys gali patikti ir kitiems žmonėms.

Kaip žinoti, ar turinys pateko į „explore?

Analizuokite statistiką: įėję į įrašo „insights“ pasižiūrėkite, kiek sistema skaičiuoja, kiek paskyrų pamatė turinio vienetą „explore“ dalyje. 

Įdomu? Sureaguokite apačioje, man tai padeda suprasti jūsų poreikius.

Kaip vertinate šį įrašą?
  • Įdomu
  • Jau žinojau
  • Pritaikysiu
Veiksmai
Deimantė Bagdanavičienė
Bendraukime8 671 81779
Slapukų žinutė

Nėra nieko „skaniau“ už mūsų „slapukus“. Be jų mūsų svetainė nevalgoma. Sužinokite receptą.

Įvyko klaida. Bandykite vėliau.