7 atsakymai, kam verslui socialiniai tinklai

Retai kada tenka įtikinti, kad verslui socialiniai tinklai vertingi. Dažniau patariu, kurias platformas pasirinkti, kaip ir ką jose komunikuoti, kaip susidėlioti strategiją. Jei šios paslaugos aktualios, kreipkitės. Tačiau nenurašau atvejų, kai reikia akcentuoti, kodėl socialiniai tinklai vertingi įmonei prisistatyti, gauti greitą atsaką į savo veiksmus arba bendrauti su savo vartotojais.

1. Socialiniai tinklai – vieta verslui ir auditorijai bendrauti. Retas kuris vis dar skambiname telefonu įmonei, laukdami, kol kas nors pakels ragelį. Daug dažniau kreipiamės į juos socialiniuose tinkluose, ten paliekame atsiliepimus. „Messengeris“ tampa nebe tik amatininkų, bet ir vidutinio dydžio įmonių bendravimo su klientais priemone. Jie nori greito, individualizuoto atsakymo jiems patogiu būdu. 

2. Vieta atrasti. Statistiniai duomenys rodo, kad daugiau nei pusė vartotojų socialiniuose tinkluose atranda naujus prekių ženklus. Tai įprasta visų amžiaus grupių atstovams. Socialiniuose tinkluose – tikrai ne vien jaunimas, bet ir vidutinio amžiaus žmonės bei senjorai. Pavyzdžiui, „Facebooke“ beveik 8 proc. Lietuvos vartotojų yra vyresni nei 65 metų, „Instagrame“ beveik 18 proc. sudaro 35–44 m. žmonės (2022 m. gegužės duomenys).

3. Naujienos pasiekiamos ranka. Pandemija išmokė užsisakyti internetu, naudotis paštomatais, ir turbūt negrįžtamai pakeitė kai kuriuos įpročius. Tad nenuostabu, kad per pandemiją 43 proc. vartotojų dažniau naršė socialiniuose tinkluose, kad atrastų naujienas – paslaugas, produktus, prekių ženklus. Prognozuojama, kad ši tendencija artimiausius 3 metus tęsis, kartu su informacijos apie verslus gavimu ir produktų įsigijimu būtent socialiniuose tinkluose.

4. Gera proga. Jei įmonė kelia teigiamų emocijų socialinėje erdvėje, arba suteikė naudos, labiau tikėtina, kad vartotojas pirks iš jų. Atsakykite į klausimus greitai, komunikuokite atskleisdami save, bet ir kurkite vertę, būkite kūrybiški – taip uždirbsite naujus pirkėjus.

5. Atsakas. Socialiniai tinklai padeda greitai gauti atsaką į kampaniją arba nuomonę apie rūpimą klausimą – kokio produkto auditorija lauktų, kokia spalva tinkamesnė ir pan. Veikdami socialiniuose tinkluose turite nuosavą „fokus“ grupę.

6. Žinomumas. Prekių ženklų žinomumas gali būti jums aktualiausias iš visų socialinių tinklų teikiamų verčių. Sklaida gali būti didelė, skyrus reklamos biudžetą.

7. Vartotojų turinys. Turėdami ištikimą auditoriją, arba skatindami ją rodyti, kaip jūsų produktas keičia jų kasdienybę, jūs irgi gaunate privalumų. Vartotojų sugeneruotas turinys (UGC) yra aukso vertės, ypač, jei organiškas ir nuoširdus. Tai skaitmeninė rekomendacijų iš lūpų į lūpas forma.

Kokie dar privalumai būnat socialinėse medijose? Sutaupytas biudžetas, kūrybiniai plotai, galimybė greitai išmėginti kampanijos elementą ir kita. Svarbiausia – žinokite, ką veikiate platformose, ir kaip pasieksite savo esamą ir potencialią auditoriją.

Statistiniai duomenys – Sprout Social.

Kaip vertinate šį įrašą?
  • Įdomu
  • Jau žinojau
  • Pritaikysiu
Veiksmai
Deimantė Bagdanavičienė
Bendraukime8 671 81779
Slapukų žinutė

Nėra nieko „skaniau“ už mūsų „slapukus“. Be jų mūsų svetainė nevalgoma. Sužinokite receptą.

Įvyko klaida. Bandykite vėliau.