Laimei, vis rečiau reikia pristatyti „LinkedIną“ kaip sklaidos kanalą verslui. Taip, ne tik kvalifikuotų darbuotojų paieška čia aktuali, bet ir įmonės įvaizdžio kūrimas, darbdavio komunikacija, asmeninis „brandingas“. Jei jau kuriate čia komunikaciją, pagerinkite įsitraukimą.
Nuorodos – tik komentare. Kaip ir įprasta socialiniams tinklams, „LinkedInas“ irgi nemėgsta, kai įraše išvedama iš platformos. Todėl jei norite pasidalyti šaltiniu, darbo skelbimu ar naujiena iš tinklaraščio, skelbkite tai komentare, o ne pačiame įraše. Statistika parodė, kad tai galioja visiems „LinkedIno“ įrašų formatams. Pavyzdžiui, nuotraukos formato įrašas BE NUORODOS gali gauti iki 70 % daugiau įsitraukimo nei nuotraukos formato įrašas su išvedančia iš „LinkedIno“ nuoroda jame.
Patys „LinkedIno“ atstovai nori, kad vartotojai platformoje liktų kuo ilgiau, todėl įgyvendinę jų norą jie jums irgi suteiks karmos taškų.
Sėkmingiausias formatas „LinkedIne“ – nuotrauka. Net ir pačiais įtempčiausiu metu susiraskite bent asociatyvią nuotrauką iš nemokamų fotogalerijų, nes tai pakels turinio pasiekiamumą. Nepaleiskite vien teksto. „Instagrame“ tai net neįmanoma, nes ši platforma griežtai vizualinė, bet „LinkedInas“ irgi supranta vartotojų psichologiją. Antras pagal statistiką sėkmingiausias formatas – vaizdo įrašas, trečioje vietoje nuo jo vos atsilieka darbo skelbimas.
„Hashtagai“. Pasinaudokite galimybe išplėsti turinio pasiekiamumą pridėdami tinkamus „hashatgus“. Skirkite iki 5 vienam įrašui. Daugiau apie „hashtagus“ „LinkedIne“.
Būkite nuoseklus. Jei suplanavote dalytis profesine patirtimi, darykite tai strategiškai, o ne kartą per pusmetį.
Semkitės idėjų iš kitų. Dar geriau – iš geriausių. Tarp didžiausių lietuviškų „LinkedIno“ verslo profilių pagal sekėjų skaičių: Vilniaus universitetas, „Verslo žinios“, „Teltonika“, „Vinted“, „Aerotime Hub“.
Statistika: „Social Insider“ agentūros, analizuota daugiau nei 86 tūkst. LinkedIno“ įrašų.