Ar 2022-aisiais „Instagramas“ dar veikia? Ar verta naujam verslui žengti koją į jį?
Veiksmas. Šiuo metu (2022 m. birželio duomenimis) „Instagramu“ Lietuvoje naudojasi 933 tūkst. vartotojų. Augimas vyksta, žinoma, nėra masiškas. „LinkedInas“ yra labiau auganti platforma pastaruoju metu, bet kartu mažiausiai gausi iš populiariausių socialinių tinklų.
Dydis. Net jei esate „freelanceris“ (kaip aš ), individualus kūrėjas ar smulki įmonė, jūs galite čia kurti ir veikti. Dydžio apribojimų nėra. Susikurti paskyrą nemokama, tiesa, reklamuoti reikės biudžeto. Nesitikėkite pasiekti daug tik su organiniu pasiekiamumu.
Pardavimai. Turėdami el. parduotuvę „Instagrame“ lengvai galite parduoti savo auditorijai. Žymėkite prekes, kurkite „reels“, tiesiogines transliacijas, įrašus tinklelyje, ir skaičiuokite ne tik prekės paspaudimus, bet ir įsigijimus.
Atvira. Socialinis tinklas dėl savo atvirumo leidžia lengvai susibendrauti net skirtingų šalių žmonėms, pasiekti influencerius, kurių gyvai akyse nesate matę. Žinoma, įvertinkite tai, kad jie užimti ir geriausia rašyti agentūroms, kurios jiems atstovauja, arba BIO nurodytais kontaktais. Socialinis tinklas dėl reklamos, „hashtagų“ ir „explore“ skilties leidžia pažinti naujas paskyras, o kartu ir verslus be ribų.
Ryšys. Vartotojai daug mieliau klaus jūsų apie prekę ar darbo laiką socialinėse medijose nei skambins telefonu. Tai šiuolaikiška, greita, patogu. Bent jau jūsų auditorijai. Tad rekomenduoju prisitaikyti ir nesiųsti jų prie telefonų ragelių.
Konkurentai. Stebėkite konkurentų turinį, reklamas ir bendravimą su potencialiais klientais. Tai daug paprasčiau nei nuolat analizuoti jų tinklapius ar tikėtis gauti žinių iš buvusių darbuotojų.
Dažnumas. Statistika rodo, kad net 60 % „Instagramo“ vartotojų patikrina paskyrą bent kartą per dieną. Platformoje vidutiniškai uždedama 3,5 mlrd. „like“. Kiek gausite jūs?
Rekomendacijos. Jei anksčiau mums būdavo įprasta susitikime ar per darbo pertraukas dalytis savo teigiamomis (arba neigiamomis) patirtimis apie verslus, kurie mums teikė paslaugas ar pan., dabar ši praktika aktualesnė socialinėse medijose. „Instagrame“ pažymėti verslą savo „stories“ ar įraše paprastam vartotojui yra lengva. Tai dabartinė rekomendacijų „iš lūpų į lūpas“ forma.
Daugiau apie šį tinklas – apačioje tarp susijusių įrašų.