learning phase Facebook reklamoje

Kas yra „learning phase“ „Facebook“ reklamoje?

Vykdome reklamos kampanijas „Facebooke“ naudodami „Ads Manager“ įrankį, o ne tik „boost post“ mygtuką? Turbūt susidūrėte ne su tokiu retu reiškiniu – „learning phase“ Ką ji reiškia ir ką daryti su ja susidūrus?

„Learning phase“ vyksta, kai kampanija neseniai prasidėjo arba ją neseniai redagavote. Tai reiškia, kad „Meta“ algoritmas vis dar aiškinasi, kam rodyti jūsų skelbimą. 

Šiaip „learning phase“ nėra klaida ar didelis pavojus, tik kad kenkia reklamos optimalumui. Ji tikrai blogai, jei turite ribotą pasiūlymą arba kampanijos trukmė trumpa. Tiesa, biudžetas gali būti didesnis nei norėjote, nes mokestis už veiksmą gali būti brangesnis. 

Ką daryti, kad greičiau išeitumėte iš „learning phase“ ir kampanija veiktų optimaliau?

  1. Įsitikinkite, kad auditorija, į kurią taikotės, yra pakankamai plati. Žinoma, tai nereiškia, kad kampaniją turite rodyti visai Lietuvai 18–65+ metų mažiaus. Ne, tiesiog įsitikinkite, kad ji nėra labai nišinė – vos 1000–3000 potencialių vartotojų, pavyzdžiui. 
  2. Ar nekišate sau pagalių į ratus? Skelbimų rinkiniai, skirti tai pačiai auditorijai, gali paskatinti reklamas konkuruoti tarpusavyje, o tai reiškia, kad už norimus rezultatus mokate daugiau. Apsvarstykite galimybę sujungti reklamas arba keiskite nustatymus, kad auditorijos nepersidengtų.
  3. Gal verta sujungti reklamų rinkinius ir pasirinkti automatines paskirties vietas, kad „Meta“ galėtų rodyti kampanijas ten, kur jų našumas yra didžiausias.
  4. Ar gali būti kūrybiškiau? Jei techniškai reklamos tvarkingos, gal verta prisėsti prie vizualo ir teksto? Gal per daug emoji arba tekstas nepaveikus?
  5. Neskubėkite vėl redaguoti. Jei reklamą paleidote, nepulkite išsyk jos redaguoti – algoritmas nespėja sureaguoti ir perskirstyti dėmesio.

Domitės reklamos užsakymu ir biudžetais? Skaitykite daugiau patarimų tarp susijusių tekstų apačioje. 

Kaip vertinate šį įrašą?
  • Įdomu
  • Jau žinojau
  • Pritaikysiu
Veiksmai
Deimantė Bagdanavičienė
Bendraukime8 671 81779
Slapukų žinutė

Nėra nieko „skaniau“ už mūsų „slapukus“. Be jų mūsų svetainė nevalgoma. Sužinokite receptą.

Įvyko klaida. Bandykite vėliau.