Facebook reklamos administravimas

8 priežastys, kodėl neveikia „Facebooko“ reklama

Sukūrėte turinį, kurį norite, kad pamatytų daugiau akių socialiniame tinkle? Jam reikia mokamos reklamos. Užsakėte, bet kažkas ne taip… Turbūt susidūrėte su reklamos administravimo socialiniame tinkle arba tvirtinimo sunkumais. Dalijuosi dažniausiomis priežastimis, kodėl neveikia reklama „Facebooke“. Tas pats galioja ir „Instagrame“, nes abu tinklai priklauso „Meta“ kompanijai.

  1. Reklamuojamas įrašas neprieinamas. Ištrynėte įrašą arba jis negali būti naudojamas reklamai. Galbūt naudojatės papildomomis funkcijomis, pavyzdžiui, produkto pasiūlymas arba renginys, skirtas jam pristatyti, baigėsi? Taip pat primenu, kad reklamuoti pasidalytą įrašą (shared) nėra leidžiama.
  2. Reklama ilgai tvirtinama. Užsakėte reklamą, o pardavimai vis dar neįkrenta? Galbūt dėl to, kad reklama dar išvis nepatvirtinta. Įprastai reklama patvirtinama per parą, nors dažnai tai būna greičiau – per keletą valandų.
  3. Reklama buvo atmesta. Įsitikinkite, ar tikrai reklamos tvirtinimas užtruko, ar visgi ji buvo blokuota. Pasitikrinkite el. paštą, į kurį gausite pranešimą apie šį sprendimą, arba ieškokite „Ads Manager“ įrankyje.
  4. Pasiekėte reklamos biudžeto limitą. Tai dažna priežastis, kodėl reklamų rodymas blokuojamas arba mažinamas pasiekiamumas. „Ads Manager“ įrankyje pasitikrinkite „spending limit“.
  5. Biudžetas per menkas. Taip, mažos sumos soc. tinklui nepatinka. Tiksliau – maži pinigai pasiekia per mažai vartotojų ir algoritmas negali tinkamai reklamuoti jūsų produktų. Pasitikrinkite, ką siūlo sistema planuodami biudžetą.
  6. Siaura auditorija. Puiku, kad renkatės auditoriją, o ne rodote visoms amžiaus grupėms visoje Lietuvoje ar regione, bet per siauras nustatymas irgi neleidžia algoritmui tinkamai surikiuoti reklamos rodymo. Pamėginkite išplėsti auditoriją „interests“ nustatymais, pagal amžių, lokaciją.
  7. Žemas įsitraukimas. Gali būti atvejų, kai reklama teoriškai rodoma, bet praktiškai neveikia, t. y. nesulaukia įsitraukimo. Taip būna dėl prastos kokybės turinio arba prastai pasirinktų tikslų, kurių algoritmas negeba įgyvendinti. Pasitikrinkite „quality ranking“ ir „engagement rate ranking“ rodiklius „Ads Manager“ įrankyje.
  8. Suplanavote kitu laiku. Protinga reklamas planuoti ir neleisti jų įprastai „karštais“ sezonais, jei įmanoma. Tačiau būtent datos nustatymas gali pakišti jums koją. Jei nustatėte reklamos rodymą mėnesio pabaigoje, nekaltinkite socialinio tinklo, kad jis jums nieko gero neatnešė mėnesio viduryje.

Daugiau naudingų patarimų apie reklamos užsakymą – žemiau.

Kaip vertinate šį įrašą?
  • Įdomu
  • Jau žinojau
  • Pritaikysiu
Veiksmai
Deimantė Bagdanavičienė
Bendraukime8 671 81779
Slapukų žinutė

Nėra nieko „skaniau“ už mūsų „slapukus“. Be jų mūsų svetainė nevalgoma. Sužinokite receptą.

Įvyko klaida. Bandykite vėliau.